JRM Food & Facilities

JRM Food & Facilities

In 2013 mocht ik, Anita, de collega’s van JRM Food & Facilities een eerste Social Inspiratie sessie geven. Vervolgens hebben wij al snel de online activiteiten voor JRM opgestart en zijn wij aan de slag gegaan met Social Uitvoer.

Na de opstart is er in 2014 gekozen voor een nieuwe website. Wij zijn met elkaar aan de slag gegaan om te bepalen waar JRM voor staat, hoe de dienstverlening tot uiting moest komen in de website. Met de inzet van Social Adviessessies hebben wij mooie stappen gemaakt voor dat de website ingericht kon worden. Voor de inhoud van de website zijn door JRM foto’s gemaakt en na het inrichten van de site kregen ook de blogs een belangrijk rol binnen de contentstrategie. Het blijft een uitdaging om elke maand blogs te schrijven, maar er wordt hard aan gewerkt.

Responsive website

Website

Bij de bouw van de site is er rekening gehouden met het feit dat de website de centrale plek is voor de online communicatie. De ingebouwde social media kanalen helpen bij het contact maken met de belangstellenden voor de dienstverlening van JRM Food & Facilities.

Vanuit Prosos verzorgen wij de dagelijkse Social Uitvoer op de verschillende kanalen: Twitter, LinkedIn, (Google+).

Op basis van een vooraf vastgestelde contentplanning komen er dagelijks berichten op de kanalen.

Social Uitvoer

Doelstellingen: Naamsbekendheid, relatiemanagement, leads behalen.

Wij delen dagelijks nieuwsberichten, eigen blogs en eigen content op de verschillende social media kanalen: Twitter, LinkedIn (bedrijfspagina) en Google+ (ranking). Het is altijd wel van belang dat er een samenwerking is tussen de content die wij corporate delen en de content die gedeeld wordt door de collega’s van het bedrijf. Met de collega’s van JRM hebben wij een intensieve samenwerking en zorgen wij er voor dat wij wekelijks afstemming hebben.

Website Onderhoud

Vanuit Prosos onderhouden en monitoren wij deze site.

Het onderhoud: maken van de backups, het bijhouden van updates (WordPress versies en plugins).

Monitoren: de site monitoren wij uiteraard. Wij delen maandelijks de resultaten met bijbehorende opmerkingen, vragen en aanvullingen met de eigenaren van JRM.

Waarom social media?

In een eerder blog hebben wij de redenen waarom social media uitgewerkt. In het onderstaande rijtje de redenen voor JRM Food & Facilities.

Vergroten naamsbekendheid
Online reputatiemanagement
Relatiemanagement
Genereren website traffic
Invloed op zoekmachine rankings

Social Event

Voor JRM Food & Facilities zijn wij aanwezig geweest tijdens een Ronde tafel conferentie. Wij hebben deze conferentie via social media, een ppt. presentatie voor de genodigden en pagina’s op de website vastgelegd.

Prosos zet Social Event Marketing in voor het vergroten van de naamsbekendheid van een event, beurs of bedrijfsactiviteit, het genereren van websitetraffic en het uitnodigen van de doelgroep om contact met uw organisatie op te nemen of om aan het betreffende event deel te nemen.

Wij adviseren en ondersteunen gewenst in het voortraject, tijdens de uitvoering en na afloop maken wij presentaties, blogs etc. Uiteraard evalueren wij de resultaten van de activiteit.

De aanloop, tijdens en na afloop van het event

De promotie via sociale media netwerken zijn cruciaal in de weken vòòr het event.
Op de dag van het event creëren wij de social media management “Buzz” door het online delen van tweets en updates en bovendien reageren op berichten van anderen met aan het event gerelateerde hashtags.

Event, beurs of congres

Wij zien online marketing niet los van de traditionele marketing en communicatie. Wij kunnen met onze collega’s en partners uw volledige event, beurs of congres  coördineren, helpen organiseren en (online) ondersteunen. Lees meer…