Blog

De laatste jaren nemen de marketinguitgaven op het gebied van Instagram flink toe. Steeds meer grote merken en influencers betalen ervoor om ‘mensen’ te laten reageren op berichten, ook voor het verkrijgen van volgers wordt deze strategie steeds vaker ingezet. Door deze ontwikkeling wordt het...

LinkedIn is een social mediaplatform dat met name gebruikt wordt voor zakelijke doeleinden. Vooral in de B2B-sector kan het een effectief hulpmiddel zijn om de doelgroep te bereiken. Door middel van betaalde berichten geeft LinkedIn je de mogelijkheid om de gewenste doelgroep heel specifiek in...

Het creëren van waardevolle content die aansluit bij de behoefte van je doelgroep is belangrijk om de aandacht te trekken van de lezer. Er zijn verschillende soorten content; zowel visueel als tekstueel. In dit blog gaan wij dieper in op het 6C-model van Patrick Petersen....

De ontwikkelingen rondom klantbeleving oftewel customer experience veranderen in no-time. De laatste jaren hebben er op dit gebied al veel veranderingen plaatsgevonden. Met het oog op het jaar 2030 zetten wij een aantal van de belangrijkste verwachtingen voor je op een rijtje....

Het hebben van een complete Facebookpagina is tegenwoordig misschien nog wel belangrijker dan het op orde hebben van je website. Steeds vaker verloopt het eerste contact met een (potentiële) klant via een sociaal medium zoals Facebook. Een goede eerste indruk is hierbij natuurlijk essentieel. In...

Instagram wordt groter. Ook het analyseren van de resultaten is essentieel voor het verbeteren van je marketingstrategie. Door handige tools van Facebook kan dit overzichtelijk worden weergegeven voor iedereen. Zo weet je op welke manier jij je klanten het best kan bereiken. ...

Voor een succesvolle videostrategie heb je drie ingrediënten nodig. Het eerste is zogeheten hygiene videocontent waarmee je kijkers aantrekt die op zoek zijn naar antwoorden op hun. Daarnaast een vleugje hero content, de video’s die een ‘big bang’ veroorzaken....