Blog - Prosos

Blog

Een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen met interessante sessies over uiteenlopende onderwerpen geïnspireerd worden door andere ondernemers. Wat ons vooral is opgevallen is dat bij webwinkels steeds meer wordt ingezet op omnichannel, dus het bedienen van klanten middels meerdere platformen. Ook zijn de betalingsproviders in...

Strategie is eigenlijk het meest belangrijke woord wanneer we het hebben over contentmarketing. Zo ook bij visuele content is het dus belangrijk te bepalen wat je doelgroep wilt zien. Content moet aansluiten bij de wensen en behoeften van de doelgroep....

In 2020 zal een succesvol bedrijf niet langer onderscheid maken tussen online en offline kanalen. Dat komt voor ons goed uit, daar wij ons juist kenmerken als een fullservice marketing en communicatiebureau en hierin ook juist deze boodschap uitspreken....

Prosos werkt samen met de collega's van Rederij van Hulst in Katwijk. In de breedste zin van het woord denken en werken wij mee aan de volledige (online) marketing & communicatie....

Voor 2020 wens ik een verdere professionalisering van onze dienstverlening, waarbij keer op keer het gouden randje van wie wij als Prosos willen zijn niet verloren mag gaan. ...

× Kunnen wij je ergens mee helpen?