Blog

Moederdag is net zoals vele andere feestdagen een goede inhaker voor de meeste bedrijven om ‘iets’ te doen op het gebied van marketing. Wat is het voordeel om rond feestdagen zoals Moederdag een campagne in te zetten? Wat levert je dit specifiek op als bedrijf?...

In de afgelopen blogs besteedden we aandacht aan de Pondres Model-onderdelen DNA en Targets & KPI’s. Dit keer gaan we verder in op de Customer Journey, doelgroep bepaling en hoe je hierop je social mediastrategie aanpast. De model-onderdelen Content & Distributie en Data driven lichten...

Het Pondres Model bestaat uit DNA, Targets & KPI’s, Customer Journey, Doelgroep, Content & Distributie en Data driven. Over het DNA, dat het centrum vormt van het Pondres Model, lees je alles in ons nieuwe blog. ...

E-mailmarketing is en blijft namelijk één van de meest effectieve manieren om de doelgroep te bereiken én omzet te creëren. Daarom geven we je graag 4 concrete tips om jouw e-mailmarketing effectiever in te zetten....