Blog

Wat maakt het verzorgings- en verpleeghuis tot een plek waar je wilt zijn, waarover inspirerende verhalen worden verteld tijdens een familiefeest, waar het gonst en bruist van activiteiten, waar medewerkers willen uitblinken vanuit intrinsieke motivatie om hun klanten een prachtige tijd te bezorgen? Als dat...

Echte waardecreatie in de zorg zit in klantvriendelijkheid. Door te investeren in goed gastheerschap kunnen instellingen zich onderscheiden in de concurrentieslag om de klant en de beste medewerkers en specialisten....

“Als de beste parkeerplaatsen naast de ingang voor de directieleden zijn gereserveerd, dan weet ik eigenlijk al genoeg. Dan laat je dus de gasten een eindje door de regen lopen. Weghalen, die bordjes dus. Gastvrij ben je ook naar je personeel. Behandel ze niet als...

Het gaat om het vinden van een nieuwe balans en dat vraagt om een nieuwe levensstijl. Met andere woorden gastvrijheid werkt alleen als topprioriteit!Om gastvrijheid te kunnen ademen moeten bedrijven voelsprieten ontwikkelen voor specifieke behoeftes, persoonlijke aandacht schenken, maatwerkoplossingen leveren, betrouwbaar zijn, adequaat handelen, zorgzaamheid...

Inleiding Kim is vorige week gestart met een wekelijkse zondagrubriek: #KIMpressions. Ik ben erg blij met het aanbod van Kim om dit blog op te nemen op wwww.prosos.nl. Kim zal in wekelijkse zondagrubriek laten zien hoe je van online naar offline (en vice versa) verbinding maakt...

Introductie Maarten Wessels Graag stel ik 'Maarten Wessels' aan jullie voor! Maarten Wessels is in 1998 afgestudeerd aan de Hotels Management School Leeuwarden. Na deze opleiding heeft Maarten jaren gewerkt in de horeca uitzendbranche. In deze periode was hij verantwoordelijk voor de training en opleiding van...

  Onderstaand blog las ik en ik zag direct een link tussen social media en Gastvrijheid! Hoe mooi om dit blog te mogen plaatsen op www.anitahvl! Via twitter ben ik met Danny Groeneveld in contact gekomen en fijn dat ik van hem deze bijdrage aan jullie...