Blog

‘Bij veel organisaties in Nederland is de gast een ondergeschoven kind. Veel organisaties overschatten zichzelf op het gebied van gastbeleving en leiden aan gastvrijheidsarrogantie’. Blijkbaar zijn we met elkaar nog niet zo ver dat we aan de gast vragen hoe goed we het doen. Blijkbaar...

Hoe gaan moderne media om met “talent”? Worden wij niet overspoeld met talent in TVOH en Idols? Hoe zetten zij dit succesvol in met social media? Wat herkennen wij hiervan in de zorg? Naar welke talenten zijn wij op zoek?...

Iedereen heeft wel een moeder, vader, oma, opa of bekende die in een verpleeg- of verzorgingstehuis woont. Wij weten dat de bewoners goed verzorgd worden in deze woonvormen, maar op sommige vlakken kan het nóg beter. Ga maar eens met ome Henk (fictieve naam) naar...

Veel organisaties overschatten zichzelf dan ook op het gebied van gastbeleving en lijden aan gastvrijheidsarrogantie. Geldt dat ook voor uw organisatie? Daar kunt u heel simpel achter komen. Sluit uw ogen en maak de reis naar en door uw bedrijf als bezoeker. Probeer er zo...

Om gastvrijheid te verlenen zul je je moeten verplaatsen in de wensen van je gasten. Gelukkig kunnen wij dat in de hotellerie heel goed;. “Wat kan ik voor u doen?” was de eerste vraag die ik leerde tijdens mijn baantje op het terras. Om anno...

Social Media en Leiderschap kunnen elkaar versterken, Een leider moet niet te bang te zijn om zich via Social Media te profileren. Het kan ondersteuning bieden bij het ontvangen van (meer): Respect, Waardering, Betere performance van je departement / organisatie, Transparantie, openheid en betere bedrijfscultuur...

Een lekkere, goede, voedzame en gezonde maaltijd begint met het gebruik van goede grondstoffen, dat kan iedere kok je vertellen. Goede grondstoffen, goede grondstoffen en nog eens goede grondstoffen!! Dan volgt een traject van logistiek, bereiding, keuzemogelijkheden, wijze van aanbieden, aansturing en verwerking. Als we...