Blog

Al jaren ben ik werkzaam voor bedrijven in de food- en zorgsector. Dat doe ik met ontzettend veel passie en plezier! De laatste jaren werk ik samen met mijn team van Prosos en Prosos Events aan prachtige projecten in de foodsector voor de zorg. Een...

Wil jij impact maken met jouw merk en hebt nog geen idee hoe? Of jouw inspanningen leveren nog niet op wat jij ervan veerwacht? Wij kunnen je helpen bij het neerzetten van een strategie en samen met jullie de aanpak bepalen. ...

We staan er bijna niet meer bij stil, maar we worden de hele dag op social media door influencers aangespoord om iets te kopen. Deze vorm van sluikreclame hebben we niet door, omdat we het niet herkennen als een vorm van reclame. Dit is meteen...

Zoals de naam al zegt, is cornerstone content het belangrijkste, meest informatieve en best geschreven content van jouw website; de fundatie en de hoeksteen van je website. Vanaf deze plek link je naar andere websitepagina’s met hetzelfde onderwerp. Met een aantal van deze hoeksteenpagina’s zorg...

Zoals de naam al zegt, is cornerstone content het belangrijkste, meest informatieve en best geschreven content van jouw website; de fundatie en de hoeksteen van je website. Vanaf deze plek link je naar andere websitepagina’s met hetzelfde onderwerp. Met een aantal van deze hoeksteenpagina’s zorg...

Het belangrijkste onderdeel van elk bedrijf is haar identiteit. Dat is bij ons niet anders. Met jouw identiteit onderscheid jij je van jouw concurrenten. Een andere term die steeds vaker gebruikt wordt voor identiteit is het DNA. In dit blog nemen we jou mee op...

Het belangrijkste onderdeel van elk bedrijf is haar identiteit. Dat is bij ons niet anders. Met jouw identiteit onderscheid jij je van jouw concurrenten. Een andere term die steeds vaker gebruikt wordt voor identiteit is het DNA. In dit blog nemen we jou mee op...

De marketingsector verandert in een razend tempo en staat nooit stil. Marketeers zijn voortdurend op zoek naar innovaties en de laatste trends. Op LinkedIn's recente Make Mine a Manhattan event waren toonaangevende marketeers van meer dan 50 organisaties aanwezig. Zij zijn gevraagd hun gedachten te...

De laatste jaren nemen de marketinguitgaven op het gebied van Instagram flink toe. Steeds meer grote merken en influencers betalen ervoor om ‘mensen’ te laten reageren op berichten, ook voor het verkrijgen van volgers wordt deze strategie steeds vaker ingezet. Door deze ontwikkeling wordt het...