Blog - Prosos

Blog

Strategie is eigenlijk het meest belangrijke woord wanneer we het hebben over contentmarketing. Zo ook bij visuele content is het dus belangrijk te bepalen wat je doelgroep wilt zien. Content moet aansluiten bij de wensen en behoeften van de doelgroep....

In 2020 zal een succesvol bedrijf niet langer onderscheid maken tussen online en offline kanalen. Dat komt voor ons goed uit, daar wij ons juist kenmerken als een fullservice marketing en communicatiebureau en hierin ook juist deze boodschap uitspreken....

Prosos werkt samen met de collega's van Rederij van Hulst in Katwijk. In de breedste zin van het woord denken en werken wij mee aan de volledige (online) marketing & communicatie....

In de tweede week van het nieuwe jaar opent de RAI haar deuren voor de bezoekers van de 63e editie van de Horecava. Van maandag 7 tot en met donderdag 10 januari 2019 is bijna 100.000 vierkante meter van deze evenementenhal gereserveerd voor horecaprofessionals....

Al eens overwogen om met jouw bedrijf op een trouwbeurs of -event te gaan staan? Door zowel online als offline meer zichtbaarheid te creëren bij jouw publiek besluit het bruidspaar misschien wel om bij jou een afspraak in te plannen. Bij het staan op een...

× Kunnen wij je ergens mee helpen?