Blog - Prosos

Blog

In de samenwerking met Expo World zijn wij geïntroduceerd bij Zehnder Group Nederland, Zwolle. “Wij willen een strakke aanpak voor, tijdens en na de beurs en wij willen onze data verrijken gecategoriseerd op de verschillende segmenten die wij bedienen”....

Al met al kijken we terug op een erg leerzame dag waarbij we veel nieuwe inzichten hebben gekregen op het gebied van online marketing. Het event was tot in detail goed geregeld. De opgedane kennis en ervaring vertalen wij uiteraard door naar onze werkzaamheden. Bij...

Een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen met interessante sessies over uiteenlopende onderwerpen geïnspireerd worden door andere ondernemers. Wat ons vooral is opgevallen is dat bij webwinkels steeds meer wordt ingezet op omnichannel, dus het bedienen van klanten middels meerdere platformen. Ook zijn de betalingsproviders in...

Strategie is eigenlijk het meest belangrijke woord wanneer we het hebben over contentmarketing. Zo ook bij visuele content is het dus belangrijk te bepalen wat je doelgroep wilt zien. Content moet aansluiten bij de wensen en behoeften van de doelgroep....

In 2020 zal een succesvol bedrijf niet langer onderscheid maken tussen online en offline kanalen. Dat komt voor ons goed uit, daar wij ons juist kenmerken als een fullservice marketing en communicatiebureau en hierin ook juist deze boodschap uitspreken....

Prosos werkt samen met de collega's van Rederij van Hulst in Katwijk. In de breedste zin van het woord denken en werken wij mee aan de volledige (online) marketing & communicatie....

In de tweede week van het nieuwe jaar opent de RAI haar deuren voor de bezoekers van de 63e editie van de Horecava. Van maandag 7 tot en met donderdag 10 januari 2019 is bijna 100.000 vierkante meter van deze evenementenhal gereserveerd voor horecaprofessionals....

× Kunnen wij je ergens mee helpen?