Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie is het optimaliseren van de kans, de frequentie en mate waarin een individuele gebruiker van je website converteert; ofwel, een bepaalde actie op jouw website onderneemt die jouw organisatie iets oplevert. Prosos zorgt dat jouw websitebezoekers; doorklikken naar een volgende pagina, zich aanmelden voor de nieuwsbrief, een offerte aanvragen, een product toevoegen aan hun winkelmandje en deze ook afrekenen. Je vraagt je misschien af hoe wij dat dan doen. Wij houden altijd rekening met jouw doelgroep. Er wordt gekeken naar het gedrag dat zij vertonen en wat hun behoeften zijn. Op basis van deze resultaten zullen wij jouw website bouwen of aanpassen. Wil je ook meer conversies op je website? Neem dan contact met ons op!

Trends en tips over conversie

De digitale wereld is continu in beweging. Om je op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen, schrijven wij regelmatig blogs. Bijvoorbeeld:

Onze aanpak
Samenwerken met onze relaties doen we graag. We zien ons als partner in business en dus niet als opdrachtnemer. Op proactieve wijze denken we graag mee en werken vanuit bevlogenheid.


Het gouden randje
Wij gaan zo ver voor onze klanten om service te verlenen met een gouden randje. Onze gedreven medewerkers doen dat stapje extra en stoppen niet waar anderen ophouden. Geen vraag is voor ons te gek. Wij gaan niet snel iets uit de weg. Zo ontstaat er een sterke en betrouwbare relatie met de klant.