Duurzame klantbeleving en commercieel succes! - Prosos

Duurzame klantbeleving en commercieel succes!

Duurzame klantbeleving en commercieel succes!

Het inrichten van social media kanalen gaat vaak zo eenvoudig dat er verder niet wordt nagedacht over de aanpak. Met social media kunnen ondernemers op een eenvoudige manier informatie delen en in contact komen met klanten… maar is het wel zo eenvoudig?

Opstart social media kanalen

Annelies heeft voor haar bedrijf verschillende social media kanalen opgestart en een aantal berichten geplaatst, echter krijgt ze de kanalen niet lopend zoals ze voor ogen had. Eigenlijk knaagt de eerste vraag al aan haar, want wat is het gewenste resultaat?

 

Strategie en training

Zo kwam ze bij ons met een vraagstuk over social media. Door strategiesessies zijn wij aan de slag gegaan met ons stappenplan waar wij alles doorgenomen hebben om tot een goed plan te komen. Uit de sessies kwam naar voren dat ze meer bereik wil. Bij de uitwerking van het plan bleek dat ze de beschikking heeft over een goede tekstschrijver, maar dat beeld, adverteren en analyse haar niet zo goed liggen. We hebben bij de uitwerking van het plan besproken wie wat oppakt en binnen twee maanden is het Facebookkanaal gegroeid van 168 naar 2.073 vind-ik-leuks!

Daarnaast trainen wij Annelies en haar team zodat ze zelf aan de slag kunnen met het adverteren op Google en via social media. Met een programma op maat werk je samen aan het delen van kennis en kunde.

Herken jij je in het verhaal van Annelies en wil jij ook met ons in overleg? Vul dan het contactformulier in.

 

“Online aan de slag binnen 1 dag!” In 9 stappen je eigen ‘online aanpak’. Zelf, samen of besteed je het liever uit

Geen reactie's

Geef een reactie

× Kunnen wij je ergens mee helpen?