Gewoon om wie je bent = partner

Een bedankje op deze dag is wel op zijn plaats. We kijken dit jaar niet terug met throwbacks naar de begintijd, maar wij kijken vooruit. Ik, Anita, sta wel even stil bij het afgelopen jaar. Een jaar dat wij als team zijn gegroeid en een jaar waar wij een bewuste verandering hebben doorgemaakt.

We hebben stil gestaan bij onze identiteit. Wie willen wij zijn, wie willen wij assisteren bij vraagstukken en voor wie willen wij onze diensten inzetten? In dit geval is het 200% WIJ en met onderstaand blog staan wij ieder ook stil bij hoe wij dit beleefd en ervaren hebben.

De relatie met onze klant als partner

Niet wij maar onze klanten geven aan dat er met ons als partners samengewerkt wordt. We hebben een speciale relatie. Maar hoe komt het dat deze relatie zo speciaal is en hoe weten wij dat deze liefde van twee kanten komt. De feedback die wij terug hebben gekregen, delen wij op deze dag omdat dit ons feestje compleet maakt.

Kwetsbaar opstellen
Als een antwoord niet direct voorhanden is, wordt er direct een notitie gemaakt en krijg ik eigenlijk altijd binnen 2 uur een reactie met een denkrichting of oplossing. Er is eerlijke en open communicatie over deadlines die lastig te halen zijn of uitdagingen waar meer tijd voor nodig is dan vooraf gemeld.

Niet uit op eigen voordeel
Jullie delen veel kennis en energie en staan voor ons klaar om mee te denken en om ons verder te helpen. Dit doen jullie vanuit de ambitie en passie om een next-step samen met ons te willen zetten i.p.v. hier alleen zelf beter van te worden.

Kennis delen
Door het contact wat wij per app hebben, worden altijd nieuwsberichten of ontwikkelingen gedeeld, kunnen wij altijd aangeven waar wij meer over willen weten. Gewenst wordt er meer tijd ingepland om de kennis in de praktijk toe te lichten.

Eenzelfde kijk
Vanuit onze kernwaarden werken wij ook samen met jullie omdat jullie ons aanvoelen en meedenken over de thema’s die voor ons ook belangrijk zijn. Jullie stellen kritische vragen, nestelen je in de inhoud van ons werkveld en daarmee zetten jullie ons aan het denken!

Blijven verrassen
In mijn werkveld heb ik niet altijd de tijd om out-of-the-box te denken of even iets anders naar een actie te kijken. Jullie doen dat wel en komen altijd wel weer met ideeën.

In één woord: opgelucht

8 jaar Prosos, ik zat dit weekend naar de documentaire van Snelle te kijken en heb hier wel gezien dat groei en bekendheid niet altijd alleen maar roem en plezier met zich mee brengt. Als je te snel gaat en de tijd haalt je in dan voel je pas dat je een pas op de plaats moet maken. Wat als je dat je zelf niet gunt? Wat als je niet voelt wanneer dat moment is? Dan is corona een mooie graadmeter en daar ben ik, maar het team afgelopen jaar ook wel met de neus op de feiten gedrukt.

We hadden een prachtig bedrijf, met mooie opdrachten, een vaste klantenkring en ook gaaf werk. Alleen de hectiek haalde ons in, de drive voor meer werk, bracht de ‘druk’ om meer mensen aan te nemen en dat denderde enigszins over elkaar heen.

Wij zijn op onze snuffertjes gevallen, weer opgestaan en door corona even volledig gereset. Wauw, wat een beleving en ervaring als je dan staat waar je nu staat. We zijn volledig nieuwe partnerships aangegaan met bijbehorende opdrachten. We dragen de ontwikkelingen en stappen die wij maken als team. We voelen ons ook met elkaar verantwoordelijk. Iedereen zo ver hij/zij dit kan en dit wordt ook op tijd aan elkaar teruggegeven. We staan bewuster stil bij de succesmomenten. We maken keuzes met elkaar en bepalen ook waar wij ja tegen zeggen. Trots op ons cluppie en trots op waar wij staan.

Vandaag is een feestdag, dus op ons heerlijke dakterras wordt er wel een borrel op gedronken. Op naar het 10-jarig jubileum!

Anita Holthuis, directeur

Een ontwikkeling in sneltreinvaart

Inmiddels ben ik ruim 2,5 jaar werkzaam bij Prosos waarin veel is gebeurd. Sinds vorig jaar “corona” heb ik een heel andere rol gekregen binnen het team. Waar ik vooral plezier en energie van krijg is het helpen van onze partners. Vaak komen bedrijven met grote vraagstukken die, vooral door een overload aan informatie, onoverzichtelijk voor ze zijn. Om dit samen met hen in heldere acties en doelen om te zetten geeft mij een kick. Om dit vervolgens stap voor stap uit te werken en veel af te stemmen met onze partners maakt het proces helemaal af.

Wat mijn werk leuk maakt is dat het enorm veelzijdig is. Van het opstarten van advertentiecampagnes tot het schrijven en plaatsen van social mediaberichten, alles komt elke dag wel voorbij! Naast deze werkzaamheden houd ik mij ook bezig met SEO, website inrichting, analyses,  projectmanagement en relatiebeheer. Wekelijkse afstemmomenten met de partners zorgt ervoor dat alle neuzen dezelfde richting op staan.

Wat ik het afgelopen periode het meest heb geleerd is niet zozeer het online marketing vak maar de aspecten erom heen. Dat gaat van organiseren, structureren, communiceren, strategisch nadenken, omgang met relaties, omgang met collega’s tot het opstellen van offertes. Veel meer dus dan alleen het werk ‘uitvoeren’. De ervaring en daarmee kennis, die ik bij Prosos op doe, pakt niemand mij meer af en daar ga ik de rest van mijn ‘carrière’ nog heel veel profijt van hebben.

Rik van Asselt, Online marketeer

Volledig jezelf zijn binnen een team, hoe tof is dat?

Toen ik begon bij Prosos, vond ik dit uiteraard spannend. Hoe ga ik passen binnen het team en wat vindt het team van mij? Want tja, ik lach vaak het hardst om mijzelf en hoop dan stiekem dat mijn collega’s ook mee kunnen lachen. Of dit kan bij Prosos? Ja zeker! En wat is dit tof. Er is tijd voor gezelligheid en we hebben tussen de serieuze momenten lol met elkaar.

Maar ook op persoonlijk gebied, er is altijd mogelijkheid om zelf door te ontwikkelen zowel als persoon als een rol binnen het team. Ik vind deze ontwikkelingsmogelijkheden erg prettig, omdat afwisseling echt mijn ding is. Maar ook blijf je niet stil staan en worden je dagelijkse werkzaamheden geen standaard routine. Maar uiteraard moet dit voor deze structuur lover wel met een planning, haha!

Ik ben super blij met mijn collega’s en ga altijd met veel plezier naar mijn werk! Ik ben trots dat ik deel uitmaak van team Prosos! Gefeliciteerd Anita met 8 jaar Prosos en op naar nog vele mooie jaren!

Lynsey Braam, Contentmarketeer en projectmanager

Mijn eerste periode bij Prosos

Ik ben nog niet zo lang werkzaam bij Prosos als Junior Online Marketeer, namelijk 1,5 maand. In deze 1.5 maand heb ik al kunnen ervaren dat er bij Prosos hard gewerkt moet worden, maar dat het ook erg leerzaam, en gezellig is.

Er wordt van tijd tot tijd veel gelachen om allerlei dingen die soms nergens over gaan. Dit waardeer ik heel erg. De inwerkperiode verloopt goed en ik ben blij dat ik bij Prosos mag werken en mijzelf dagelijks kan ontwikkelen in allerlei marketing facetten en onze klanten kan helpen groeien. Ik hoop hier nog lang mijn steentje bij te mogen dragen.

Niek Brouwer, Junior Online marketeer

Kennis en ervaring samen versterken

Ik weet nog dat ik Anita voor het eerst ontmoette. Dat is nu iets meer dan een jaar geleden. Ik zag een capabele, gestructureerde onderneemster die ‘in control’ is en vanuit een duidelijke structuur en plan werkt. En die Anita, dat Prosos, zie ik, nu ik hier inmiddels een paar maanden werk, nog steeds. Maanden waarin ik me bezig heb gehouden met o.a. strategie en advies, het ordenen van informatie, het schrijven van offertes, teksten en blogs en het meedenken over de toekomst en de ontwikkeling. Maar ik zie meer.

Ik zie de bak aan kennis en ervaring die veel verder gaat dan “gewoon” marketing. Ik zie de passie en nieuwsgierigheid voor alle ontwikkelingen en trends. Ik zie dat er hard gewerkt wordt maar ook dat we veel lachen. Op film springen voor een insta realtje omdat we “iets” met schoenen hebben. Attentheid en o.a. chocolade met speciale dagen. Brainstormen om te zoeken naar de juiste insteek voor een vraagstuk. En ik zie ook de veiligheid om elkaar te plagen en aan te spreken. Om samen te groeien en ontwikkelen. Daarom ben ik blij onderdeel van dit mooie team uit te maken.

Marion van Wezel, Business strategie en Procesmanager