Klant uitgelicht: Boermarke

Online marketing voor Boermarke

Boermarke directeur/eigenaar Reynier Varvik heeft Prosos in 2017 benaderd voor advies, creatie en realisatie van online marketing. Graag geven we je een kijkje in de werkzaamheden die wij mogen uitvoeren.

Website

In opdracht van Boermarke hebben we de website vernieuwd en geoptimaliseerd, gericht op de B2B-markt. Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, die een zo goed en duidelijk mogelijk overzicht geeft van de verschillende producten die Boermarke aanbiedt en voor welke markten. Op de website is een groot gedeelte assortiment opgenomen, waarbij per product wordt aangegeven wat de voedingswaarde is. Daarnaast vindt Boermarke  het belangrijk om kennis en ervaring te delen. Daarom verzorgt Prosos de blogs in woord en beeld over relevante product- en bedrijfsontwikkelingen of specifieke events en trends.

Campagnes

Boermarke introduceert regelmatig nieuwe of vernieuwde producten. Zo is in 2018 het consumentenproduct EveryDay IceCake geïntroduceerd met een professionele campagne. Vanuit Prosos hebben wij hieraan bijgedragen op marketingcommunicatie- en social mediagebied. Daarvoor hebben wij bijpassende banners gemaakt, maar ook korte filmpjes, headers voor de website, tekst en beeld om op social media te delen. Dat zorgde voor een herkenbare, professionele uitstraling van deze campagne! Momenteel zijn we druk bezig met een personeelswervingscampagne. Houd dus de social mediakanalen van Boermarke in de gaten.

Het gaat Boermarke niet alleen om online zichtbaarheid en vindbaarheid, maar ze vindt het ook belangrijk om kennis en ervaring te delen met haar doelgroepen.

Voor Boermarke voeren wij diverse recruitmentcampagnes uit. In onze werkzaamheden zit standaard aandacht voor de vacatures.

Social media ~ Nieuws

Voor Boermarke bestuderen wij elke dag de ontwikkelingen rond zuivel en ontwikkelingen in de dienstverlening. Wij zorgen ervoor dat wij deze inhoud delen met de collega’s van  Boermarke, zodat zij op de hoogte zijn van het nieuws dat te maken heeft met haar markt en de producten. Zo kunnen wij met elkaar inspelen op innovaties, trends etc.

Blogs

Het gaat Boermarke niet alleen om online zichtbaarheid en vindbaarheid, maar ze vindt het ook belangrijk om kennis en ervaring te delen met haar doelgroepen. Daarin voorziet Prosos door blogs te schrijven over relevante product- en bedrijfsontwikkelingen bij Boermarke of in de voedingsindustrie. Daarvoor maken wij bijpassende headers voor de website en beeld om op social media te delen. Dat zorgt voor een herkenbare, professionele uitstraling.

Video’s

In de huidige online marketing mag natuurlijk video niet ontbreken. Boermarke heeft ons daarom opdracht gegeven om bedrijfsvideo’s te maken, zodat (potentiële) klanten en samenwerkingspartners een indruk krijgen van de productie-omgeving en producten van Boermarke.

Fotografie

Boermarke verzorgt elk seizoen zelf prachtige fotoshoots en deze beelden kunnen wij uitermate goed gebruiken om het bedrijf met een herkenbare eigen uitstraling naamsbekendheid te geven.

Online én offline recruitment

Voor Boermarke voeren wij diverse recruitmentcampagnes uit. In onze werkzaamheden zit standaard aandacht voor de vacatures. Om een bedrijf als Boermarke aan personeel te helpen is online (en offline) aandacht erg belangrijk. Met onze online promoties bereiken wij de juiste doelgroep en zo zorgen wij ervoor dat de vacatures worden ingevuld.

Wanneer er een grote(re) vraag is naar de invulling van bepaalde functies, dan kunnen wij ook offline campagnes uitvoeren. Zo hebben wij voor Boermarke o.a. advertenties voor in de plaatselijke krant/ bladen gemaakt en hebben wij meegedacht over de invulling van een ‘Speeddate’ voor potentiële werknemers. (zie uitnodiging hiernaast). Om online en offline met elkaar te combineren krijgen deze campagnes extra kracht om tot het gewenste resultaat te komen.

Over Boermarke

Boermarke is een groot familiebedrijf dat is gespecialiseerd in zuivelproducten. De productielocatie bevindt zich in Oost-Nederland, waar dagelijks de lekkerste producten worden gemaakt. Boermarke levert een zeer uitgebreid assortiment gekoelde en diepgevroren desserts. Denk hierbij aan vele soorten roomijs, vla, yoghurt, mousse, pap, kwark en fruitproducten gemaakt volgens grootmoeders recept. Levering vindt onder andere aan de volgende markten en branches plaats: zorg, foodservice, retail, airline, horeca & catering en industrie. Meer informatie over Boermarke vind je op de website.
____

Meer weten? Lees de referentiepagina van Boermarke op de website van Prosos.