Maak kennis met het Prosos ‘Proba-model’

Hoe bepaal je als bedrijf je marketingstrategie? Hoe zorg je ervoor dat de waan van de dag je niet inhaalt? En dat de opgestelde plannen, waar je veel tijd en moeite aan besteedt, ook echt tot uitvoer worden gebracht? Hoe beïnvloed je je resultaten?

Proba geeft je antwoorden op deze vragen.

“De brug tussen denken en doen: als je leert hoe je daar overheen loopt, is geen doel onhaalbaar.”

Anita Holthuis-van Leeuwenkamp

Van theorie naar de praktijk

Voor veel bedrijven is het lastig om de theoretische kennis over marketingstrategie en productlancering om te zetten in praktisch handelen. Met het boek Proba ga je hier gericht mee aan de slag. Aan de hand van ons Proba-model ga je in negen duidelijke stappen aan het werk om je doelen te bereiken. Als marketeer of manager kom je zo samen met je team van denken naar doen.

(Online)marketing en -communicatie is een vakgebied dat erg in beweging is. Er komen steeds meer mogelijkheden bij, maar hoe bepaal je nu wat het beste werkt? Wat is een goede marketingstrategie en hoe voer je die dan uit? Veel organisaties vinden het lastig om van het denken, het maken van plannen, de overstap te maken naar het doen, het uitvoeren van plannen. Het is vaak moeilijk om uit de bekende patronen te stappen. Daarom hebben wij het Proba-model ontwikkeld.

Waar helpt ons boek jou bij?

Het Proba-model ondersteunt en activeert je bij het zetten van de stappen die er nodig zijn om echt effectief te werken aan je bedrijf en je marketing. Met Proba willen we je helpen om je ambities waar te maken. Durf verder te kijken dan de dagelijkse werkelijkheid. Het is zoiets als verzinnen dat je naar de maan wilt vliegen, maar dat de raket nog niet is uitgevonden. Met Proba leer je welke stappen je moet nemen om je doel te verwezenlijken. Proba bestaat uit negen stappen. In dit boek nemen we ze een voor een door. Bij elk van de stappen nemen we je mee in de belangrijkste elementen. Daarbij hebben we een oefening opgenomen die je helpt om de stap ook echt te gaan zetten. De link wordt gelegd tussen het plannen maken en de uitvoering daarvan.

Online-toolbox

Om je nog beter te ondersteunen hebben we de oefeningen, die uitgeschreven zijn in het boek, ook opgenomen in een online-toolbox. Scan de QR-code bij de oefening naar de online versies en handige formats. In deze online-toolbox vind je steeds de nieuwste versies van de oefeningen. Naast de oefeningen en de online-toolbox vind je in het boek verwijzingen naar tips en inspiratie.

Proba
Van denken naar doen

Voor veel bedrijven is het lastig om de theoretische kennis over marketingstrategie en productlancering om te zetten in praktisch handelen. Met behulp van het Proba model kan je hier gericht mee aan de slag

Proba helpt je stapsgewijs op gestructureerde wijze je (online)marketing- en communicatiestrategie tot een succes te maken. Bij elke stap wordt duidelijke uitleg gegeven, waarbij steeds de link wordt gelegd tussen het plannen maken en de uitvoering daarvan.

Voor wie is het boek?

Ons boek is zeker niet alleen bedoeld voor marketeers en leidinggevenden. Ben je bijvoorbeeld een adviseur of projectbegeleider en wil je een team ondersteunen én naar de volgende stap helpen? Dan bevat Proba ook zeker waardevolle informatie voor jou.

Ga jij mee op reis? Pre-order dan vandaag nog ons boek!

Per-order

Wil jij zeker zijn van jouw exemplaar? Pre-order het boek dan hier.