fbpx

E-mailmarketing

Zonder goede strategie, geen resultaat. Dit geldt ook voor e-mailmarketing. E-mailmarketing is een kanaal vol mogelijkheden. Je kunt elke ontvanger een unieke boodschap sturen. Prosos helpt jouw bedrijf met een boodschap die inspeelt op de behoeftes van je klant zodat deze goed converteert. Door speciale software met databronnen kunnen wij jouw klanten persoonlijk benaderen met een rake boodschap. De verdere voordelen zijn; je bereikt in één keer jouw doelgroep, je verstrekt de relatie met jouw klanten, je kunt persoonlijke content sturen etc.

Waar kunnen we je mee assisteren?

Opstellen nieuwsbrief | Nieuwsbrief templates | Content | Automatisering | Segmentatie | GDPR

Een goede strategie is bepalend voor het behalen van je doelstellingen.

Effectief inzetten

E-mailmarketing

Je verzamelt e-mailadressen, stuurt elke week een leuke mail eruit en: er gebeurt niks. Verspilde moeite? Heb je te weinig e-mailadressen? Of is jouw nieuwsbrief niet leuk genoeg? Eén ding is zeker: geef niet op! E-mailmarketing is en blijft namelijk één van de meest effectieve manieren om de doelgroep te bereiken én omzet te creëren. Een interessant feitje: vijf keer zoveel mensen lezen de onderwerpregel van de e-mail dan de daadwerkelijk e-mail zelf. De onderwerpregel mag dus geen ondergeschoven kindje meer zijn! Een onderwerpregel is vrij gemakkelijk te personaliseren door het toevoegen van databasevelden.

Met de komst van de GDPR zijn er veel zaken veranderd met betrekking tot regelgeving, wij adviseren je hier graag bij.

Segmentatie

Maak het persoonlijk

Het klinkt heel logisch maar het inrichten is altijd een stuk lastiger. Wanneer je een nieuwsbrief persoonlijk maakt of afstemt op wat de doelgroep echt belangrijk vindt dan zijn de resultaten enorm te verbeteren. Belangrijk om te weten welke interesses iemand heeft om hier met je nieuwsbrief extra aandacht voor te hebben. In sommige branches is dat makkelijker te bepalen dan in andere branches. Zo kan een webshop met schoenen heel snel (met behulp van techniek) bepalen of iemand vaker sneakers dan laarzen koopt en in de mailing rekening houden om aan deze persoon vooral de aanbieding te sturen van nieuwe sneakers. Wij helpen je graag de juiste segmentatie te bepalen in je bedrijf zodat je doelgericht aan de slag kunt gaan met e-mailmarketing.

Welke aanpak past bij jou?

Een nieuwsbrief is voor elk bedrijf anders. Gaan wij met elkaar aan de slag om jullie nieuwsbrief strategie te bepalen?

Meer leren over het versturen van nieuwsbrieven?

Vul je e-mailadres in en ontvang de laatste tips and tricks.




Lees meer over e-mailmarketing

‘Quli voor iedereen’ was het overkoepelende thema van de Quli Experience 2019. Hiervoor heeft Quli gevraagd aan Prosos om marketingcommunicatieadvies en -ondersteuning te bieden, zowel voor, tijdens als na het event....

Het is belangrijk om jezelf zichtbaar te maken tijdens de feestdagen. Een belangrijke vraag is, hoe doe je dit? Door een mooie feestdagencampagne te hebben, maak jij jezelf zichtbaar. Wil je weten hoe je dit kan aanpakken? Hier helpen wij je bij!...

×