Office manager & Customer support

Office manager & Customer support
36-40 uur

Met oog voor detail!

De Office Manager die wij zoeken is een echte regelaar. Je weet op eigen initiatief structuur te behouden en waar nodig ook te creëren. Je trekt taken naar je toe en bent een kei in het organiseren. In de ondersteuning naar je binnen- en buitendienst collega’s ben jij de spin in het web!

 

In deze functie ben je de steun en toeverlaat van de directie en salesteam. Je verzorgt en ontzorgt, hebt altijd een antwoord en een oplossing klaar en ziet de werkzaamheden liggen voordat ze je toebedeeld worden. Je onderhoudt de contacten met externe leveranciers en regelt alles wat nodig is om de dagelijkse werkzaamheden op kantoor op rolletjes te laten lopen. Je kunt goed je eigen werk plannen en organiseren en durft ook aan te geven wanneer het wegens drukke werkzaamheden eens niet lukt om werk uit het team tot je te nemen. Je vindt het leuk om je met social media bezig te houden ter ondersteuning van het marketing team en kunt goed met computer en systemen overweg ter ondersteuning van het sales team.

Dit is wat je onder andere doet:

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt en vraagbaak voor je collega’s en klanten.
  • Beheer projectadministratie.
  • Opvolging van sales activiteiten in ons CRM-systeem.
  • Uitvoeren van marketing & communicatie activiteiten i.s.m. onze online marketeers (tekst en/of beeld).
  • Bestellen van kantoorartikelen en contact met leveranciers, telefoon opnemen en algemene e-mailboxen bijhouden, gastvrouw zijn, diverse facilitaire- en algemene secretariële zaken.

Dit is wie jij bent:

  • Je beschikt over minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als Office Manager of als Binnendienst Medewerker;
  • Je bent communicatief vaardig, accuraat en organisatorisch sterk;
  • Je bent ondernemend in je werk en hebt een hands on mentaliteit;
  • Je bent oplossingsgericht en je hebt altijd ideeën ter verbetering;
  • Je denkt graag mee met de klant en weet een win-win situatie te creëren;
  • Je bent enthousiast en gastvrij;
  • Je werkt nauwkeurig en regelt graag zaken;
  • Je neemt initiatieven om organisatie van werk te verbeteren.

Wat bieden we jou?

Je ontvangt een marktconform salaris, passend bij je werkervaring.  Je komt te werken in een gezellige en dynamische omgeving in een heel leuk team, waarbij je samen werkt aan het succes van onze klanten en aan de verdere groei en ontwikkeling van Prosos. Groei en ontwikkeling die hand in hand gaan met jouw persoonlijke groei en ontwikkeling. Samen met het team werken wij aan ons bedrijf en zetten hiervoor ook teamcoaching in en verdere ontwikkeling van kennis voor ons.

Ons kantoor is vlakbij grote uitvalswegen van Apeldoorn en er is gratis ruime parkeergelegenheid. De bushalte is op loopafstand, dus je kunt ons ook met openbaar vervoer goed bereiken.

Acquisitie naar (aanleiding van) deze vacature wordt niet op prijs gesteld.