Online Business-to-Business Marketing - Prosos

Online Business-to-Business Marketing

In het huidige digitale tijdperk ontkom je als bedrijf niet aan het opzetten van een Business-to-Business (B2B) online marketingcampagne. Tegenwoordig heb je écht een goed verhaal nodig om je te onderscheiden van de massa en je product of dienst goed aan te prijzen.

Bij Prosos zetten we onze verkoopkracht graag in voor leadgeneratie en B2B marketing. We helpen bedrijven om hun groeiambitie te realiseren. Groei door het aanboren van nieuwe markten, het stijgen in omzet, nieuwe klanten te genereren en een sterke positionering. Daarnaast draagt het bij aan het behouden van je huidige klantbestand.

De beste B2B marketing maken we samen!

Onze aanpak

Samenwerken met onze relaties doen we graag. We zien ons als partner in business en dus niet als opdrachtnemer. Op proactieve wijze denken we graag mee en werken vanuit bevlogenheid.

Pondres Model

Voor het duidelijk in kaart brengen van een social mediastrategie hanteren wij het Pondres Model. Zo kunnen wij gezamenlijk social media effectief inzetten. Wij hebben het model in 5 overzichtelijke onderdelen opgedeeld. Het Pondres Model bestaat uit DNA, Targets & KPI’s, Customer Journey, Doelgroep, Content & Distributie en Data driven. Lees er meer over in onze blogs over het Pondres Model:

  1. DNA, het kloppende hart van het Pondres Model
  2. Targets & KPI’s zijn essentieel voor je bedrijfs- en social mediastrategie
  3. Hoe gebruik je de Customer Journey in je social mediastrategie?
  4. Bereik je doelgroep met relevante content 
  5. Hoe meet je resultaten van je social mediaberichten?
Prosos_Landingspagina_B2Bonlinemarketing

Het gouden randje

Wij gaan zo ver voor onze klanten om service te verlenen met een gouden randje. Onze gedreven medewerkers doen dat stapje extra en stoppen niet waar anderen ophouden. Geen vraag is voor ons te gek. Wij gaan niet snel iets uit de weg. Zo ontstaat er een sterke en betrouwbare relatie met de klant.

× Kunnen wij je ergens mee helpen?