Strategie op het gebied van online marketing

Online marketing strategie

Om je als bedrijf te onderscheiden van de massa en je product of dienst goed aan te prijzen, heb je tegenwoordig echt een goed verhaal nodig.

Het opzetten van dergelijke campagnes die echt resultaat opleveren, vereist kennis en een strategische aanpak. Wij kunnen jouw hierbij helpen. Bij Prosos vertalen we jouw doelstellingen naar een online marketingstrategie en voeren deze vervolgens uit. De resultaten en maandelijkse rapportages die wij opsturen, geven overzicht en rust. Wat er simpelweg voor zorgt dat jouw bedrijf groeit.

Inzet social media

Bij online marketing hoort natuurlijk de inzet van social mediakanalen. Voor het duidelijk in kaart brengen van een social mediastrategie hanteren wij het Pondres Model. Zo kunnen wij gezamenlijk social media effectief inzetten. Wij hebben het model in 5 overzichtelijke onderdelen opgedeeld. Het Pondres Model bestaat uit DNA, Targets & KPI’s, Customer Journey, Doelgroep, Content & Distributie en Data driven. Lees er meer over in onze blogs over het Pondres Model:

 

  1. DNA, het kloppende hart van het Pondres Model
  2. Targets & KPI’s zijn essentieel voor je bedrijfs- en social mediastrategie
  3. Hoe gebruik je de Customer Journey in je social mediastrategie?
  4. Bereik je doelgroep met relevante content 
  5. Hoe meet je resultaten van je social mediaberichten?

Onze aanpak

Samenwerken met onze relaties doen we graag. We zien ons als partner in business en dus niet als opdrachtnemer. Op proactieve wijze denken we graag mee en werken vanuit bevlogenheid.


Het gouden randje

Wij gaan zo ver voor onze klanten om service te verlenen met een gouden randje. Onze gedreven medewerkers doen dat stapje extra en stoppen niet waar anderen ophouden. Geen vraag is voor ons te gek. Wij gaan niet snel iets uit de weg. Zo ontstaat er een sterke en betrouwbare relatie met de klant.