Ontmoet onze SEO en SEA koning: Rik

Ontmoet onze SEO en SEA koning: Rik

Graag stel ik mij aan jullie voor! Mijn naam is Rik van Asselt en ben 22 jaar oud. Ik ben sinds oktober 2018 werkzaam bij Prosos, mijn eerste fulltime baan. Hiervoor heb ik Commerciële Economie gestudeerd aan Hogeschool Windesheim, waar ik voor het eerst in aanraking kwam met online marketing. De studie was zeer divers, van sales tot marketing, maar uiteindelijk heeft online marketing me het meest geïnteresseerd. Het leuke aan dit vak vind ik dat het erg afwisselend is en dat ik elke dag nieuwe dingen leer. Mijn grote hobby is voetbal. Naast dat ik dit zelf doe kijk ik het ook erg graag!

Mijn werkzaamheden voor Prosos

Voor Prosos voer ik veel verschillende werkzaamheden uit. Ik richt me met name op het adverteren, zowel via Facebook, LinkedIn als Google AdWords. Ik creëer en optimaliseer online campagnes om zo bij te dragen aan het doel van onze klanten. Daarnaast verzorg ik social mediacontent voor diverse bedrijven en ook aan het bouwen van websites draag ik mijn steentje bij.

Wat beteken ik voor klanten?

Met de online campagnes zorg ik ervoor dat de doelgroep van de klant optimaal benaderd wordt, met als uiteindelijke doel natuurlijk meer conversies. Ik bepaal de content planning in afstemming met de klant en adviseer waar nodig! Uiteraard houd ik ook het nieuws in de gaten om zo in te spelen op de actualiteit.

Waarom Prosos?

Wat ik leuk vind aan het werken bij Prosos is dat geen dag hetzelfde is. Daarnaast werk ik veel samen met collega’s waardoor het werk nooit verveeld! De gezelligheid op kantoor is altijd goed en daardoor ga ik met veel plezier naar het werk. Verder vind ik het belangrijk dat ik me hier goed kan ontwikkelen in alle online marketingaspecten.

Wist je dat:

  • Bij Prosos houden we van internetgekkies en van zingen!

Wil jij meer informatie over Prosos? 

Wij, van Prosos, kunnen ook jouw bedrijf helpen met het opzetten van succesvolle campagnes. We kunnen jou helpen met het bedenken, uitzetten, adverteren, en uiteraard het personaliseren van deze campagnes. Wil jij meer informatie hierover? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Geen reactie's

Geef een reactie