Operationeel Bureaumanager

Operationeel Bureaumanager
(fulltime 32-40 uur)

Wil jij met ons dit avontuur aangaan?

Vanuit een nieuwe rol ga je alle dagelijkse werkzaamheden en bijbehorende uitdagingen organiseren en stroomlijnt de ondersteuning en organisatie. Zo kunnen we met elkaar nog meer groei realiseren. Dit is toch een geweldige uitdaging?

We zijn op zoek naar jou als je:

toe bent aan een volgende stap in je carrière en je zo’n vijf jaar werkervaring hebt. Daarbij word je betrokken bij klantprojecten én bij het aansturen van het team en de organisatie van een snelgroeiend en gedreven fullservice marketing- en communicatiebureau in Apeldoorn. En verder als je:

 

  • samen met een team de werkzaamheden die voorliggen wilt uitvoeren
  • ondernemend en commercieel ingesteld bent
  • gewerkt hebt voor een marketing- en communicatiebureau
  • vanuit een eigen zaak toch het teamgevoel mist
  • gericht bent op processen en structuren
  • graag verantwoordelijkheid draagt
  • ervaring hebt met online marketing- en strategieontwikkeling en -uitvoering

Wat ga je doen?

Ons fullservice communicatie- en marketingbureau bestaat sinds 2013. Het is nu tijd om ons team verder uit te breiden met iemand die het overzicht kan houden, alle details goed voor ogen heeft en vooral de losse eindjes niet vergeet. Alles om ervoor te zorgen dat de zaken en projecten op rolletjes blijven lopen. Dit is een nieuwe functie, dus superleuk voor iemand die sterk is in het opbouwen en neerzetten van een nieuwe rol.

 

Wat kun je verwachten?

  • Je werkt nauw samen met de eigenaar en het sales- en online marketingteam
  • Je bespreekt de campagneplanningen per klant voor de komende maanden. Alles om ervoor te zorgen dat we net een stapje verder denken en schakelen voor en met de klant.
  • Je ondersteunt het sales- en online marketingteam met relevante informatie om nieuwe campagnes aan te jagen, zodat de vastgestelde doelen van de klant behaald worden.

In deze uitdagende rol sta je dagelijks in contact met de eigenaar en het salesteam. De teller staat op dit moment op 9 collega’s, maar een snelle groei zorgt zeker voor uitbreiding.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een hbo-opleiding, met ca. 3-5 jaar werkervaring.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs.
  • Je werkt graag in een klein jong team met verschillende functies op het gebied van online marketing (tekst, beeld, adverteren, planning).
  • Je bent pragmatisch, gestructureerd en georganiseerd.
  • Je bent ondernemend en je kunt conceptmatig en creatief denken en doen.
  • Je hebt ervaring met het opstellen, uitvoeren en managen van projectplanningen zelfstandig en in teamverband.
  • Je fungeert als sparringpartner op verschillende niveaus binnen ons bureau.
  • Je bedenkt op basis van ieder vraagstuk een passende oplossing en kan dit vertalen in en voor de werkverdeling in ons team.
  • Je kan adviezen in zowel rapporten als presentaties concreet en to-the point uiteenzetten, zodat onze klanten meegenomen worden in de resultaten van onze werkzaamheden.
  • Je woont in Apeldoorn of kan binnen een half uur ons adres bereiken.

Wat bieden we jou?

Je ontvangt een marktconform salaris, passend bij je werkervaring. Optioneel is een bonusregeling mogelijk. Je komt te werken in een gezellige en dynamische omgeving in een heel leuk team, waarbij je samen werkt aan het succes van onze klanten en aan de verdere groei en ontwikkeling van Prosos. Groei en ontwikkeling die hand in hand gaan met jouw persoonlijke groei en ontwikkeling. Samen met het team werken wij aan ons bedrijf en zetten hiervoor ook teamcoaching in en verdere ontwikkeling van kennis voor ons.

Ons kantoor is vlakbij grote uitvalswegen van Apeldoorn en er is gratis ruime parkeergelegenheid. De bushalte is op loopafstand, dus je kunt ons ook met openbaar vervoer goed bereiken.

Acquisitie naar (aanleiding van) deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Heb je nog geen vijf jaar ervaring, maar ben je wel leergierig en bijt je je graag ergens in vast? Dan maken we ook graag kennis met jou!