Chocolate Academy Benelux

Home / Chocolate Academy Benelux

    CHOCOLATE ACADEMY BENELUX

    “Chocolade is meer dan een product, het is een beleving en jullie moeten echt je gevoel aanspreken. Gaat dat wel lukken?”. Voor ons na de eerste maand een uitdaging, die wij met beide handen hebben aangepakt. Wij zijn er vanuit onze verschillende expertises mee aan de slag gegaan: (bewegend)beeld, tekst (Nederlands, Engels en Frans) en beleving.

    Marketingstrategie

    Online marketing

    Betrokken collega’s: allen

    Jaar: 2020-heden

    ONZE INZET
    Marketingstrategie
    100%
    Online Marketing
    100%
    Website
    30%
    Creatie
    80%

    Wekelijks staan wij met elkaar in contact. Wij geven elkaar feedback, de resultaten worden doorgenomen en we zijn continu bezig met het verbeteren van het (ver)binden van de doelgroepen aan de kanalen door het delen van inspiratie en kennis. In samenwerking met de ambassadeurs en chefs van de Chocolate Academy Benelux is er ook veel interactie en engagement op de kanalen. Het eerste 🎉feestje gaan wij vieren als wij 10.000 volgers hebben op Instagram. (Dit getal is voor ons geen doel op zich, maar het brengt wel weer meer mogelijkheden)

    Onze inzet bestaat uit het dagelijks plaatsen, monitoren en beheren van de campagnes. Uiteraard alles in overleg met het team van professionals binnen de Chocolate Academy Benelux. Wekelijks stemmen wij de inzet af en zorgen wij voor een verbetering van het resultaat. Onze inzet tijdens de meetings met het gehele Chocolate Academy Benelux team is een compliment hoe wij met elkaar samenwerken.

    Samenwerking

    Wekelijks staan wij met elkaar in contact. Wij geven elkaar feedback, de resultaten worden doorgenomen en we zijn continu bezig met het verbeteren van het (ver)binden van de doelgroepen aan de kanalen door het delen van inspiratie en kennis. In samenwerking met de ambassadeurs en chefs van de Chocolate Academy Benelux is er ook veel interactie en engagement op de kanalen. Het eerste 🎉feestje gaan wij vieren als wij 10.000 volgers hebben op Instagram. (Dit getal is voor ons geen doel op zich, maar het brengt wel weer meer mogelijkheden)

    Inzet

    Onze inzet bestaat uit het dagelijks plaatsen, monitoren en beheren van de campagnes. Uiteraard alles in overleg met het team van professionals binnen de Chocolate Academy Benelux. Wekelijks stemmen wij de inzet af en zorgen wij voor een verbetering van het resultaat. Onze inzet tijdens de meetings met het gehele Chocolate Academy Benelux team is een compliment hoe wij met elkaar samenwerken.

    <!--
    -->
    GERELATEERDE PROJECTEN
    Leen Menken
    PC Bomen
    de lunch-bus