Duurzaamheidswijzer.nu

Home / Duurzaamheidswijzer.nu

    DUURZAAMHEIDSWIJZER.NU

    Gemiddeld 1x per maand wil ik in een woonplaats in Nederland een Duurzaamheidwijzer uitbrengen. Kunnen jullie assisteren met het opmaken van de wijzer? Een 100% traditionele opdracht waar wij de coördinatie verzorgen tussen het verzamelen van de advertenties en het zorgdragen dat de advertenties op de juiste volgorde in de wijzer komen. Ook wordt de duurzaamheidswijzer door ons op de website neergezet. Een volgende stap is er ook met online marketing aandacht aan te besteden.

    Marketingstrategie

    Betrokken collega’s: Rik en Lynsey

    Jaar: 2018-heden

    ONZE INZET
    Website
    100%
    Creatie
    100%

    De samenwerking is gestart voor het tot standkomen van een ca. maandelijkse traditionele uiting: namelijk de Duurzaamheidscan op papier. sinds een paar maanden is de inzet online uitgebreid. Zo vertalen wij nu maandelijks de nieuwsbrief door op de website. Met een vervolgstap is het voor ons een uitdaging om voor de Duurzaamheidswijzer.nu ook online met de inzet van social media een resultaat neer te zetten.

    Een online aanpak vraagt om met elkaar goed na te denken over uitdagingen, doelstellingen, doelgroepen, strategische opties en niet onbelangrijk: de implementatie. Als je dit hebt gedaan kan je aan de slag met je (online) boodschap.

    Wij dragen zorg voor de totstandkoming van de Duurzaamheidswijzer zowel traditioneel als online. Oprecht een compliment aan Peppermedia, die in deze periode elke maand een wijzer heeft uitgebracht door het verkopen van voldoende advertenties om een wijzer uit te kunnen brengen.

    Samenwerking

    De samenwerking is gestart voor het tot standkomen van een ca. maandelijkse traditionele uiting: namelijk de Duurzaamheidscan op papier. sinds een paar maanden is de inzet online uitgebreid. Zo vertalen wij nu maandelijks de nieuwsbrief door op de website. Met een vervolgstap is het voor ons een uitdaging om voor de Duurzaamheidswijzer.nu ook online met de inzet van social media een resultaat neer te zetten.

    Een online aanpak vraagt om met elkaar goed na te denken over uitdagingen, doelstellingen, doelgroepen, strategische opties en niet onbelangrijk: de implementatie. Als je dit hebt gedaan kan je aan de slag met je (online) boodschap.

    Inzet

    Wij dragen zorg voor de totstandkoming van de Duurzaamheidswijzer zowel traditioneel als online. Oprecht een compliment aan Peppermedia, die in deze periode elke maand een wijzer heeft uitgebracht door het verkopen van voldoende advertenties om een wijzer uit te kunnen brengen.

    <!--
    -->
    GERELATEERDE PROJECTEN
    Chocolate Academy Belgium
    LFE
    CALLEBAUT benelux
    mkb winstadvies
    PC Bomen
    de lunch-bus