Famostar

Home / Famostar

    Famostar

    Enorm blij met en trots op het eindresultaat! De samenwerking met het team Prosos van Anita Holthuis-van Leeuwenkamp heeft gezorgd voor een goed doordacht plan! Extra bedankje voor Marijn Ruijl die onze websites heeft gebouwd en elke keer weer met goede ideeën kwam. Enorm fijn om met jullie samen te werken!

    Malou Jansen – Famostar

    Marketingstrategie

    Online marketing

    Website

    Jaar: 2021-heden

    Eind 2020 kwam Famostar bij ons met de vraag om de herbouw van twee websites voor hen te realiseren waarbij ook de productcatalogus moest worden gekoppeld. Een mooie opdracht waarin alle facetten van ons werk en onze samenwerkingen werden aangesproken.

    Wij zijn gestart vanuit de 0-meting waarin wij o.a. aandacht hebben besteed aan de resultaten, de inzet van SEO, de pijnpunten en de concurrentiepositie van de toenmalige website. Door duidelijke doelen te bepalen, aandacht te besteden aan de doelgroepen en klantreis konden we goed aansluiten op de wensen van Famostar en haar klant. Door de goede uitvraag, duidelijke plannen en afspraken konden we doel- en resultaatgericht werken. Aangevuld met een flexibele aanpak waarbij er ruimte was voor tussentijdse aanpassingen heeft dit een mooi en zeer functioneel resultaat opgeleverd.

    ONZE INZET
    Marketingstrategie
    100%
    Online Marketing
    100%
    Website
    100%
    Creatie
    30%

    De basis voor het uitvoeren van dit project was de samenwerking met Famostar en natuurlijk onze partners. Door wekelijkse overleggen en bijna dagelijks contact was er een continue afstemming. Zo konden we de planning en afspraken bewaken en bij vragen snel schakelen.

    Marijn Ruijl was vanuit ons als opdrachtnemer de belangrijkste partner. Hij verzorgde de technische realisatie en het ontwerp van de website zodat deze functioneel, gebruiksvriendelijk en responsive is. Door zijn inzet en flexibiliteit zorgde hij ervoor dat de website en de onderliggende functionaliteit beter en completer werden dan in eerste instantie voorzien. Hiermee heeft hij veel toegevoegde waarde geleverd voor Famostar en haar klanten.

    Bij het uitwerken van de doelgroepen en klantreizen was Marion betrokken. Vanuit haar kennis van klantwaarde en doelgroepen ondersteunde zij in het scherpstellen van de doelgroep-beschrijvingen en de klantreizen om zo optimaal te kunnen aansluiten op de bezoekers van de site.

    Voor ons is dit waar het om draait! Partnerschap met een hoofdletter P. De juiste expertise inzetten op het juiste moment en zo samen een mooi resultaat behalen.

    De belangrijkste uitdaging lag in het omzetten van de technische kant van de site en de daarop aansluitende productcatalogus. Het was de wens dat het uiterlijk van de site zo goed als hetzelfde zou blijven maar dat de functionaliteit en de ondersteuning van de site aan het achterliggende proces verbeterd werden. Daarbij waren flexibiliteit en het gemakkelijk kunnen verwerken van bulkwijzigingen heel belangrijk. Ook moest de website “schoon” worden opgebouwd en bijvoorbeeld dubbele content worden verwijderd.

    Door gedurende het proces goed te kijken naar de informatie die op de site moest worden opgenomen, verwijzingen te verbeteren en fouten op te lossen, is het assortiment een stuk vollediger geworden. Hierdoor wordt de bezoeker die informatie over de producten van Famostar zoekt beter geholpen.

    Na het opleveren van de website mogen we onze samenwerking voortzetten in het verzorgen van het website onderhoud, SEO, adverteren via Google Ads, social media en webcare.

    Samenwerking

    De basis voor het uitvoeren van dit project was de samenwerking met Famostar en natuurlijk onze partners. Door wekelijkse overleggen en bijna dagelijks contact was er een continue afstemming. Zo konden we de planning en afspraken bewaken en bij vragen snel schakelen.

    Marijn Ruijl was vanuit ons als opdrachtnemer de belangrijkste partner. Hij verzorgde de technische realisatie en het ontwerp van de website zodat deze functioneel, gebruiksvriendelijk en responsive is. Door zijn inzet en flexibiliteit zorgde hij ervoor dat de website en de onderliggende functionaliteit beter en completer werden dan in eerste instantie voorzien. Hiermee heeft hij veel toegevoegde waarde geleverd voor Famostar en haar klanten.

    Bij het uitwerken van de doelgroepen en klantreizen was Marion betrokken. Vanuit haar kennis van klantwaarde en doelgroepen ondersteunde zij in het scherpstellen van de doelgroep-beschrijvingen en de klantreizen om zo optimaal te kunnen aansluiten op de bezoekers van de site.

    Voor ons is dit waar het om draait! Partnerschap met een hoofdletter P. De juiste expertise inzetten op het juiste moment en zo samen een mooi resultaat behalen.

    Inzet

    De belangrijkste uitdaging lag in het omzetten van de technische kant van de site en de daarop aansluitende productcatalogus. Het was de wens dat het uiterlijk van de site zo goed als hetzelfde zou blijven maar dat de functionaliteit en de ondersteuning van de site aan het achterliggende proces verbeterd werden. Daarbij waren flexibiliteit en het gemakkelijk kunnen verwerken van bulkwijzigingen heel belangrijk. Ook moest de website “schoon” worden opgebouwd en bijvoorbeeld dubbele content worden verwijderd.

    Door gedurende het proces goed te kijken naar de informatie die op de site moest worden opgenomen, verwijzingen te verbeteren en fouten op te lossen, is het assortiment een stuk vollediger geworden. Hierdoor wordt de bezoeker die informatie over de producten van Famostar zoekt beter geholpen.

    Na het opleveren van de website mogen we onze samenwerking voortzetten in het verzorgen van het website onderhoud, SEO, adverteren via Google Ads, social media en webcare.

    <!--
    -->
    GERELATEERDE PROJECTEN
    TerraSana
    Leen Menken
    CALLEBAUT benelux
    mkb winstadvies
    PC Bomen
    de lunch-bus