TerraSana

Home / TerraSana

    TerraSana

    Met de collega’s van het marketingteam van TerraSana hebben wij de opdracht om te werken aan de naamsbekendheid, leadgeneratie (wekken van interesse van potentiële klanten) en engagement (betrokkenheid van de doelgroep) voor verschillende doelgroepen. De communicatie wordt verzorgd in het Engels en Nederlands.

    De social media met ondersteuning van beeld en tekst verzorgen wij aan de hand van een contentplanning die in samenwerking wordt gemaakt. De contentmarketeers van Terrasana maken beeld en tekst en wij verzorgen het plaatsen, de interactie en het adverteren

    Marketingstrategie

    Online marketing

    Jaar: 2020-heden

    ONZE INZET
    Marketingstrategie
    100%
    Online Marketing
    100%
    Website
    30%

    Creatie verzorgt TerraSana zelf.

    Wekelijks vinden er (online) afspraken plaats om feedback te geven over de resultaten van afgelopen week en samen te kijken naar de inzet voor de komende week. Hierbij houden wij de verschillende doelgroepen in het achterhoofd. De contentplanning wordt up-to-date gehouden. Ook kijken wij samen naar de advertentiebudgetten en hoe dit ingezet kan worden voor bepaalde doelgroepen. Hiervoor wordt tekst en (bewegend) beeld gemaakt door het marketingteam van TerraSana. Zo versterken wij elkaar.

    Wij ondersteunen ook het volledige proces rondom verschillende productlanceringen, een gaaf traject om onderdeel van te zijn!

    Dagelijks zijn wij bezig met het monitoren, plaatsen en beheren van de verschillende campagnes. Dit vindt allemaal plaats in overleg met de collega’s van TerraSana. Door de wekelijkse overleggen zorgen wij ervoor dat er groei kan blijven plaatsvinden. Verder is er ook dagelijks aandacht voor webcare (reageren op reacties en vragen) tussen 08:00 en 22:00 uur.

    Samenwerking

    Wekelijks vinden er (online) afspraken plaats om feedback te geven over de resultaten van afgelopen week en samen te kijken naar de inzet voor de komende week. Hierbij houden wij de verschillende doelgroepen in het achterhoofd. De contentplanning wordt up-to-date gehouden. Ook kijken wij samen naar de advertentiebudgetten en hoe dit ingezet kan worden voor bepaalde doelgroepen. Hiervoor wordt tekst en (bewegend) beeld gemaakt door het marketingteam van TerraSana. Zo versterken wij elkaar.

    Wij ondersteunen ook het volledige proces rondom verschillende productlanceringen, een gaaf traject om onderdeel van te zijn!

    Inzet

    Dagelijks zijn wij bezig met het monitoren, plaatsen en beheren van de verschillende campagnes. Dit vindt allemaal plaats in overleg met de collega’s van TerraSana. Door de wekelijkse overleggen zorgen wij ervoor dat er groei kan blijven plaatsvinden. Verder is er ook dagelijks aandacht voor webcare (reageren op reacties en vragen) tussen 08:00 en 22:00 uur.

    <!--
    -->
    GERELATEERDE PROJECTEN
    Leen Menken
    PC Bomen
    de lunch-bus