Boermarke - Prosos

Boermarke

Klant sinds

2018-heden

Onze meerwaarde

  • Advies
  • Online & Website
  • Traditioneel

Over dit project

Prosos is verantwoordelijk voor de online marketing & communicatie.

Advies

Boermarke is een groot familiebedrijf dat is gespecialiseerd in zuivelproducten. Boermarke levert een zeer uitgebreid assortiment gekoelde en diepgevroren desserts, zoals vla, yoghurt, mousse, ijs, pap, kwark en fruitproducten. De volgende markten en branches worden beleverd: zorg, foodservice, retail, airline, horeca & catering en industrie. Meer informatie over Boermarke vind je op de website.

Online

Website

In opdracht van Boermarke hebben we de website vernieuwd en geoptimaliseerd, gericht op de B2B-markt. Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, die een zo goed en duidelijk mogelijk overzicht geeft van de verschillende producten die Boermarke aanbiedt en voor welke markten. Op de website is een groot gedeelte assortiment van Boermarke opgenomen, waarbij per product wordt aangegeven wat de voedingswaarde is. Daarnaast vindt Boermarke  het belangrijk om kennis en ervaring te delen. Daarom verzorgt Prosos de blogs in woord en beeld over relevante product- en bedrijfsontwikkelingen bij Boermarke of specifieke events en trends.

Social media

Voor meer naamsbekendheid, online zichtbaarheid en meer verkeer naar de website van Boermarke is ervoor gekozen om op verschillende social mediaplatformen aanwezig te zijn. Deze kanalen worden ingezet om bijvoorbeeld producten onder de aandacht te brengen, personeel te werven en te communiceren met de doelgroep.

Boermarke-Mobile-instagram

Online én offline recruitment

Voor Boermarke voeren wij diverse recruitmentcampagnes uit. In onze werkzaamheden zit standaard aandacht voor de vacatures. Om een bedrijf als Boermarke aan personeel te helpen is online (en offline) aandacht erg belangrijk. Met onze online promoties bereiken wij de juiste doelgroep en zo zorgen wij ervoor dat de vacatures worden ingevuld.

Wanneer er een grote(re) vraag is naar de invulling van bepaalde functies, dan kunnen wij ook offline campagnes uitvoeren. Zo hebben wij voor Boermarke o.a. advertenties voor in de plaatselijke krant/ bladen gemaakt en hebben wij meegedacht over de invulling van een ‘Speeddate’ voor potentiële werknemers. (zie uitnodiging hiernaast). Om online en offline met elkaar te combineren krijgen deze campagnes extra kracht om tot het gewenste resultaat te komen.

Video

Boermarke wil ook graag goed in beeld verschijnen. Zo is Prosos gevraagd om de nieuwe melkvoorbereiding te filmen om de doelgroep meer inzicht te geven in het bedrijf en wat er speelt bij Boermarke. Deze video wordt op YouTube en via de social mediakanalen gedeeld.

Advies logo
  • Inspiratie & training
  • Projectmanagement
  • Strategie
Traditioneel logo
  • Advertenties
  • Grafisch ontwerp
  • Teksten
Prosos Online
  • Contentmarketing
  • Social beeld
  • SEO en SEA
  • Website (her)inrichting
  • Website-onderhoud
× Kunnen wij je ergens mee helpen?