fbpx

Huisgemaakte taart op de kaart

Klant sinds

2017-heden

Onze meerwaarde

  • Advies
  • Creatie
  • Online & Website
  • Traditioneel

Over dit project

Prosos is betrokken bij de online marketing & communicatie rondom het online platform Huisgemaakte taart op de kaart.

Over Huisgemaakte taart op de kaart

Huisgemaakte taart op de kaart is hét online bakplatform voor iedere horecaprofessional. Dit is ontwikkeld om horecaondernemers te ondersteunen en inspireren op het gebied van huisgemaakte taarten en desserts. Dit is een initiatief van Dr. Oetker en Koopmans Professioneel.

Logo HTODK

Online

HTODK Mobile Social Instagram

Social media

Prosos is enkele jaren geleden gevraagd om de social mediaberichten in woord en beeld te verzorgen van Huisgemaakte taart op de kaart. Door het inzetten van verschillende social mediakanalen, zoals Facebook, Twitter en Instagram, promoten wij de social berichten die informeren, inspireren en amuseren. Daarnaast worden er online advertenties en Facebook-campagnes ingezet om meer bezoekers op de website te krijgen en de naamsbekendheid van Huisgemaakte taart op de kaart te vergroten.

Nieuwsbrief

Maandelijks worden er online nieuwsbrieven opgesteld en verspreid, waarvoor Prosos zowel de teksten schrijft en redigeert als bijbehorend (bewegend) beeld maakt. Deze content plaatst Prosos in Mailchimp. Aan deze content zijn UTM-codes gekoppeld, zodat klikresultaten gemeten kunnen worden. Deze resultaten worden in dashboards met Huisgemaakte taart op de kaart gedeeld.

Adverteren

Social (adverteren)

Gezamenlijk werken wij aan advertentiecampagnes om het platform Huisgemaakte taart op de kaart goed op Facebook en Instagram naar voren te laten komen. Monitoring vindt continu plaats, zodat we kunnen meten welke kanalen passen bij de doelgroepen. Dagelijks beoordelen wij de kosten/baten, zodat het adverteren binnen budget blijft.

Zo richten wij ook campagnes in om horecaprofessionals te inspireren en kennis te laten maken met de nieuwsbrief. Zo werken wij gericht aan enkele doelstellingen van Huisgemaakte taart op de kaart en gebruiken we het mediabudget door gebruik te maken van verschillende campagnes heel effectief.

Advies logo
  • Coaching
  • Inspiratie & training
  • Interim
  • Online & offline integratie
  • Projectmanagement
  • Strategie
Traditioneel logo
  • DTP
  • Grafisch ontwerp
  • Tekst
  • Advertenties
  • POS-materiaal
  • Promotiemateriaal
Prosos Online
  • Contentmarketing
  • E-mailmarketing
  • Grafisch Ontwerp
  • SEO en SEA
  • Website (her)inrichting
  • Website onderhoud
×