Huisgemaakte taart op de kaart

Datum

voorjaar 2017-heden

Categorie

Social Advies, Social Creatie,
Social Uitvoer

Over dit project

Huisgemaakte taart op de kaart is een online platform ontwikkeld om horeca ondernemers te ondersteunen en inspireren op het gebied van huisgemaakte taart en desserts. Dit is een initiatief van Dr. Oetker Professional en Koopmans Professioneel.

Prosos is betrokken bij de online marketing campagnes rondom dit online platform.

Onze werkzaamheden

Social Advies

  • Strategieontwikkeling

Social Creatie

  • Beheer en Uitvoer van de campagne ‘Huisgemaakte taart op de kaart’

Social Website

  • SEA: Facebookcampagnes
  • Inbreng kennis en expertise

Social Uitvoer

  • Contentcreatie;
    • social berichten
    • afbeeldingen
    • webcare en engagement
  • Maandelijkse nieuwsbrieven

“Samen werken aan een duurzame klantbeleving
en commercieel succes!”