Rederij van Hulst - Prosos

Rederij van Hulst

Klant sinds

2017-heden

Onze meerwaarde

  • Advies
  • Creatie
  • Web & Online
  • Traditioneel

Over dit project

Prosos is verantwoordelijk voor volledige (online) marketing & communicatie.

Advies

Vanaf het begin is Prosos betrokken geweest bij het opzetten van Rederij van Hulst. Wij zijn dan ook trots op deze full-service klant! Zo hebben wij de huidige huisstijl ontworpen voor Rederij van Hulst en die verwerkt in online en offline uitingen. Rederij van Hulst bevindt zich in het Groene Hart en neemt u graag mee voor een prachtige rondvaart of een geheel verzorgde dagtocht.

Website_Klein

Online

Website

Op de website die wij hebben gerealiseerd voor Rederij van Hulst staan uitgebreide beschrijvingen van de dagtochten en rondvaarten. Er is een op maat gemaakt boekingssysteem geïmplementeerd, waarmee gebruikers gemakkelijk zelf kunnen reserveren. Daarnaast zijn met dit systeem individuele maatwerkarrangementen aan te vragen. Dit systeem is zowel voor de gebruikers als voor het personeel van de rederij gebruiksvriendelijk.

Social media

Door het inzetten van verschillende social mediakanalen, zoals Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn en Instagram, promoten wij de verschillende rondvaarten en dagtochten. Wij verzorgen daarvoor tekst en beeld, zowel foto’s als video’s. Daarnaast worden er online advertenties en Facebook-campagnes ingezet om de naamsbekendheid van Rederij van Hulst te vergroten.

Mobile-social-instagram

Adverteren

Gezamenlijk werken wij aan advertentiecampagnes om de website van Rederij van Hulst goed in Google naar voren te laten komen. Deze campagnes vinden zowel in Google, maar uiteraard ook op de social mediakanalen plaats. Continu monitoren we de kanalen, zodat we kunnen meten welke kanalen passen bij de doelgroepen van de klanten van Rederij van Hulst. Daar passen we vervolgens onze campagnes op aan. Vaste klanten van Rederij van Hulst benaderen wij via remarketing met inspiratie en tips uit de omgeving. Met deze advertenties benaderen wij in het hoogseizoen de klanten eveneens om de vaartochten en dagtochten onder de aandacht te brengen. De kosten/baten bekijken en beoordelen wij dagelijks, zodat het adverteren binnen budget blijft.

Video

Voor zowel social media als op Youtube maken wij ook videos over de ontwikkelingen bij Rederij van Hulst. Om zo de doelgroep meer inzicht te geven in het bedrijf en wat er speelt bij Rederij van Hulst. Na aanleiding van een winactie die wij op social media hadden georganiseerd voor de Rederij van Hulst hebben wij verschillende winnaars geïnterviewd over hun ervaringen met de Rederij van Hulst.

Traditionele uitingen

Programmaboekjes, flyers, folders en advertenties

Om de doelgroep van Rederij van Hulst zo goed mogelijk te bereiken, verzorgen wij voor Rederij van Hulst zowel online als traditionele marketing. Denk bijvoorbeeld bij offline activiteiten aan de opmaak van flyers en folders, verschillende advertenties in magazines en kranten. Wij meten en houden de resultaten bij van online en offline advertenties. Geen natte vingerwerk of een advertentie wel of niet werkt, maar keiharde cijfers die laten zien wat het de klant oplevert!

Rederij_Boekje
Advies logo
  • Coaching
  • Inspiratie & training
  • Interim
  • Online & offline integratie
  • Projectmanagement
  • Strategie
Traditioneel logo
  • DTP
  • Grafisch ontwerp
  • Tekst
  • Advertenties
  • POS-materiaal
  • Promotiemateriaal
Prosos Online
  • Contentmarketing
  • E-mailmarketing
  • Grafisch Ontwerp
  • SEO en SEA
  • Website (her)inrichting
  • Website onderhoud
× Kunnen wij je ergens mee helpen?