Prosos: een salesgedreven full service marketingbureau

Prosos blog waarin word beschreven wat zij allemaal doen voor hun klanten

Prosos: een salesgedreven full service marketingbureau

Wat kunnen wij concreet voor jouw organisatie betekenen?

Wellicht ben je als nieuwe ondernemer, directie of MT lid op strategisch niveau op zoek naar een sparringspartner om mee van gedachten te wisselen op het gebied van (online) marketing in jouw branche en organisatie. Je zoekt mogelijkheden, creativiteit en hierbij wil je je visie delen en een verrassend advies ontvangen. Als salesgedreven fullservice marketingbureau zullen wij beginnen met een kennissessie waarin wij met jou de diepte in gaan om jouw vragen, ideeën en wensen helder te krijgen. Met een duidelijk vraagstuk worden samen met onze Prosos collega’s, vanuit elke expertise, een gezamenlijk plan van aanpak geschreven.

Verschuivingen in marketing

Online marketing verandert constant! Het blijft van waarde om blogs, nieuwsberichten en/of nieuwsbrieven te schrijven, maar we zien een verschuiving naar film en beeld. Daarom specialiseren wij collega’s in fotografie, film en hebben wij gecertificeerde Drone-piloten. Traditionele marketing- & communicatiewerkzaamheden blijven explosief toenemen. Dat is de reden waarom wij ons eigen creatieteam in huis hebben. Daarbij is het wel van wezenlijk belang dat online en traditioneel elkaar versterken: het moet een combinatie van beide zijn om optimale resultaten te behalen.

Salesdriven marketingbureau

Hoe presenteert jouw organisatie zich aan haar klanten? Welke middelen zijn hier daadwerkelijk voor nodig? Wij kunnen niet alleen schriftelijk maar ook mondeling de eindklant benaderen. Wij kunnen dit met een gedreven sales- en marketingaanpak. Het begint bij ons allemaal met de vraag: ‘Wat is de wens van uw (eind)klant? Of dit nu B2C of B2B is.

 

Naast de uitvoerende dienstverlening kunnen wij helpen met het uitvoeren van salesactiviteiten voor onze klanten, zoals het uitvoeren van salesplannen. Denk hierbij aan belacties, het verzorgen van online campagnes en door aanwezig te zijn bij klantbezoeken. Het belangrijkste daarbij is dat alle activiteiten hierbij in het verlengstuk zijn van de salesafdeling of van het verzorgen van de sales wanneer deze afdeling er eventueel nog niet concreet is. Kortom: Prosos kan en wil met een gevarieerd team, alle activiteiten die onder ‘sales en marketing’ vallen, de klant ondersteunen en bijdragen aan en het vergroten van de omzet n.a.v. deze activiteiten.

Waarom Prosos?

De merkidentiteit van Prosos is duidelijk terug te zien in de ‘why’-vraag van Simon Sinek. Waarom gaat Prosos ‘zo ver’ voor haar klanten? Het antwoord hierop is dat wij onze klantenservice willen verlenen met een gouden randje. Onze drive is dat wij voor klanten net dat stapje extra willen zetten en niet stoppen waar de rest ophoudt. Geen vraag is voor ons te gek en we gaan niet snel iets uit de weg, op deze manier ontstaat er al gauw een sterke en betrouwbare relatie.

Groeien met je organisatie?

Ons team staat voor je klaar om samen met jou te ontdekken hoe we jouw organisatie kunnen laten groeien. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om naar de mogelijkheden te kijken. Tot snel!

Geen reactie's

Geef een reactie