Prosos is de marketing en communicatie afdeling van ons bedrijf
Chantal is de CEO van een goedlopende retail bedrijf. Over het algemeen verloopt alles soepel en heeft ze verschillende afdelingen waar ze erg tevreden over is.
Graag wil ze voor de marketing en communicatie van het bedrijf een centraal team hebben die snel met haar mee schakelt op momenten dat zij ook beschikbaar is, vaak komt Chantal in de avond weer tot rust en krijgt ze ideeën. Maar ook tijdens de drukke periodes zoekt ze ondersteuning en juist ideeën van haar team waar ze alleen maar een akkoord op hoeft te geven. Ze kwam er achter dat het erg lastig is om een paar werknemers te vinden die beschikken over de “fullpackage” en zo kwam ze terecht bij Prosos! Ze stuurde een Whatsappje via de website en zo ging het balletje rollen.
“Prosos is zowel telefonisch, via de mail of whatsapp beschikbaar van 8.00 uur tot 22.00 uur. Dit is een echte uitkomst voor Chantal. Chantal vindt het namelijk heerlijk om na haar werkdag nog even te sparren”
Alles tot in de puntjes geregeld
Om zeker te zijn dat wij konden aansluiten bij de wensen van Chantal hadden we na een korte kennismaking via Whatsapp een adviessessie ingepland. We hebben samen ons stappenplan doorgenomen en na onze adviessessie kwamen we al snel tot de conclusie: Wij gaan aan de slag. Chantal was namelijk opzoek naar een bureau dat haar kan ondersteunen maar ook ontlasten. Met ontlasten bedoelde Chantal dat ze zelf niet hoeft na te denken over in welke bladen ze wilt adverteren, waar ze online wil adverteren en dat ze zichtbaar is op social media. Uiteraard gaat dit door middel van een besproken planning en gemaakte doelen.
Heerlijk na mijn werkdag nog even sparren
Chantal is overdag vaak druk bezig met vergaderingen en andere werkzaamheden die komen kijken bij haar bedrijf. Hierdoor is haar agenda vaak in de ochtend en de middag behoorlijk vol. Soms loopt haar hoofd over van ideeën die ze op dat moment dan niet kwijt kan. Prosos is zowel telefonisch, via de mail of Whatsapp beschikbaar van 8.00 uur tot 22.00 uur. Dit is een echte uitkomst voor Chantal. Want nu kan ze ook na werktijd even sparren over haar ideeën voor social media of adverteren in tijdschriften.
Chantal vindt het een groot plus punt dat er altijd binnen 2 uur wordt gereageerd.
Dit staat erg netjes bij het reactieratio.
Online engagement
Niet alleen het plaatsen van berichten wordt verzorgd door Prosos, ook verzorgen wij de social media engagement van Chantal haar bedrijf. Wij zoeken de interactie op met de volgers en wij laten haar kanalen groeien. Chantal heeft via documenten van eerdere medewerkers voor ons een Q&A opgesteld met veel voorkomende vragen en wat wij hierop kunnen antwoorden. Wij hebben met Chantal hier verschillende afspraken overgemaakt en ook nemen wij initiatief bij het vinden van het juiste antwoorden wanneer er een vraag wordt gesteld die niet in de Q&A staat. Chantal vindt het een groot pluspunt dat er altijd binnen 2 uur wordt gereageerd, dit staat namelijk erg netjes bij het reactieratio.
Evenementen
Niet alleen is Chantal online actief. Ook is ze ieder jaar minimaal één keer te vinden op een evenement. Ze vertellen hier dan over hun leveranciers en laten mensen kennis maken met de nieuwste producten van hun huidige klanten. Voor Chantal is een evenement één van de hoogtepunten voor haar bedrijf. Daarom vind ze het lastig om de touwtjes uit handen te geven en regelt ze altijd veel zelf. Hierdoor is ze vaak helemaal gesloopt. Daarom heeft ze besloten om met Prosos ook dit op de pakken en alles wat er bij komt kijken volledig bij Prosos neer te leggen.