Prosos is onze partner voor de verbetering van groei

Partnerschap

Het uitbesteden van je werk om je doelen te halen, het is gemakkelijk om dit “even” bij een bureau onder te brengen zodat jij verder kan met de andere dagelijkse activiteiten die komen kijken bij je werk.
Daisy, werkzaam bij een marketingafdeling van een mooi foodbedrijf in Nederland zocht een sparringpartner, die haar kan ondersteunen en haar mee kan nemen in het avontuur van online marketing. Via haar netwerk had zij te horen gekregen dat Prosos staat voor een resultaatgerichte inzet. Vanuit de directie heeft ze heldere doelstellingen opgedragen gekregen die behaald moeten worden.

Niet alleen vanuit een traditionele marketingaanpak, maar juist richt de focus zich op online.

Strategiesessies

We zijn gestart met twee strategiesessies om stil te staan bij de huidige situatie, de uitdagingen en doelstellingen, de doelgroepen en de aanpak die hierop aansluit. Tijdens de sessies kwam er een mooie uitspraak naar voren die ons bij is gebleven:

Door jullie werden mijn doelen concreter en door de stappen werd alles voor mij steeds duidelijker en snap ik meer hoe de online wereld werkt. Ik werkte te veel actiegericht, maar met een overkoepelend plan ben ik in staat mijn grenzen goed aan te geven. Ook richting mijn directie is het voor mij veel beter uit te leggen waarom wij wel en/of iets niet moeten oppakken. Ik werd hierin wel eens overruled, maar kon mijn vinger er niet goed op leggen.”

Drie kwaliteiten

Met deze uitspraak raakte Daisy alle drie de kwaliteiten die voor ons centraal staan.

  1. Ambitieus: Ontdek dat je samen meer bereikt dan alleen.
  2. Doelgericht: Ontdek samen hoe wij het verschil maken.
  3. Vertrouwen: Ontdek de route naar maximaal rendement.

 

Na het opstellen van het plan zijn wij in staat om wekelijks onze bijdrage te verlenen in de uitvoer van de campagnes. Daisy en haar team zijn goed in het maken van (bewegend) beeld, wij assisteren bij het schrijven van de teksten, het plaatsen van de berichten en wij beheren en monitoren de campagnes.

Om dicht bij Daisy en haar doelen te blijven hebben wij wekelijks overleg. Dit geeft vertrouwen en laat zien dat wij blijven meewerken aan de doelen.

Leverancier versus partner

Als leverancier (van online marketingdiensten) kijk je naar de vraagstukken van de klant en zorg je dat deze worden opgelost. Aan het einde geef je dit terug en dan is de klant blij. Alleen voelen wij ons hier niet comfortabel bij. Wij willen graag aan de klant laten zien hoe wij dit hebben behaald en hoe wij dit samen met de marketeer(s) kunnen behalen. Hierdoor weet zij ook beter wat er gebeurt en dit zorgt voor meer vertrouwen.

Het lijkt ons leuk om samen met jou aan de slag te gaan, te kijken waar je uitdagingen liggen en wat je doelen zijn. Samen met jou gaan wij het verschil maken binnen het bedrijf. Je kan contact met ons op nemen via het contactformulier of een berichtje sturen op whatsapp of social media.