Prosos lanceert een gloednieuwe huisstijl en website

Als je mij kent, weet je dat ik niet echt goed ben in het vieren van momentjes. Ik heb al snel de volgende acties op mijn agenda staan en mijn motto: ‘en weer door’ geldt ook vaak op dit soort momenten.

Toch heb ik dit jaar wel geleerd dat het heel belangrijk is om stil te staan bij positieve momenten. Je kan bij de pakken neer gaan zitten, maar je kan ook genieten en van kleine momentjes en daar met elkaar gewoon een feestje van maken.

“Als je dan live gaat met een volledig nieuwe uitstraling en bijbehorende aanpak voor Prosos, dan is er geen sprake van een feestje, maar van een FEEST! Wij hebben hier met elkaar de afgelopen maanden keihard aan gewerkt en een ieder heeft buiten zijn comfortzone meegedacht en meegewerkt.

De reis van de afgelopen maanden

Zo kwamen wij er achter dat Rik meer met website bouw heeft, dan hij zelf dacht. Dat Lynsey een bizarre ondersteuning heeft verleend in het uitwerken van de planvorming en als kers op de taart een super gaaf lancerings-filmpje heeft gemaakt! En ik, Anita. Ik heb mij zelf volledig opengesteld voor ieder zijn kennis, kunde en inzet. De hulp die iedereen heef aangeboden is bizar en zo super tof!

Verschillende expertises

Naast de inzet van ons drieën hebben wij hulp mogen ontvangen van verschillende experts om met elkaar de next step voor Prosos te kunnen maken. Als je ons op Instagram volgt, dan heb je kunnen zien dat wij gestart zijn met een intensieve periode van planvorming. De inzet en het uitwerken van verschillende modellen heeft ons geholpen om de plannen praktisch en resultaatgericht uit te werken. We nemen je graag mee in onze reis.

Goede voornemens voor 2021?

...wij wachten niet tot het nieuwe jaar! Prosos lanceert vandaag haar gloednieuwe website en huisstijl.

Planvorming

Samen met Ingrid Klinkert, I.K. Training ben ik, Anita, gestart om de ambitie van Prosos af te stemmen aan de ambitie van mijzelf. Wat wil ik zelf? Wat heb ik nodig, i.p.v. altijd alleen maar stil te staan bij wat de ander nodig heeft? Als je dat namelijk met elkaar kan verbinden, dan voel je je weer oprecht ‘thuis’ in je eigen bedrijf. Dat is zo super goed gelukt! Ingrid staat niet alleen stil bij je persoonlijke ontwikkeling, maar juist ook bij de zakelijke uitdagingen waar je voor staat. Laten wij ook niet vergeten dat het team hierin centraal staat.

Van woorden naar tekst

Met het team zijn wij aan de slag gegaan om de woorden om te zetten in tekst. Wij hebben hier het OGSM model, Businessmodel canvas, Klantwaardemodel voor ingezet. Vervolgens hebben wij de Customer Journey op papier gezet. Een theoretische kluif, maar door ons doorzettingsvermogen hebben wij met elkaar op een aantal A3’s de gehele planvorming staan en weten wij waar wij met elkaar in 2021 aan willen gaan werken. Echt super tof! Elke dag halen wij hier ons voordeel al uit.

Uitstraling

Voor het uitwerken van een vernieuwd passende branding hebben wij de hulp ingeroepen van Krispijn de Haas, Designheld. Hij is met onze ideeën en woorden aan de slag gegaan om het logo van Prosos in een nieuw jasje te steken. Wat is dat goed gelukt, al zeggen wij zelf. De kleuren passen bij wie wij willen zijn en weerspiegelen onze waarden en wie wij willen zijn richting onze partners (klanten) met Prosos.

Website

Eenmaal een idee bij onze uitstraling heeft ons geholpen bij het maken van een keuze voor een nieuwe website. Wij hebben veel marktonderzoek gedaan en veel verschillende keuzes visueel naast elkaar gezet. We zijn ons bewust dat wij geheel tot een eigen uitstraling zijn gekomen.

In plaats van te gaan vullen op basis van een template zijn wij eerst alle pagina’s vooraf gaan schrijven en voorbereiden met beeld en tekst. Toen wij alle pagina’s hadden uitgedacht, zijn wij gaan vullen. Hoe bizar, maar het klopte vanaf het eerste moment dat wij hiermee aan de slag zijn gegaan. Met een juiste verdeling in schrijven, beeld maken, vullen, meelezen etc zijn wij tot een super resultaat gekomen.

Samenwerken

Wij zijn onwijs blij dat Marijn Ruijl, Onlinecreatie, samen met Rik de techniek heeft kunnen oppakken. Met dank aan onze gestructureerde en georganiseerde aanpak is het helemaal gelukt binnen onze gewenste planning.

Opleveren

De teksten zijn door ons zelf geschreven op basis van het vooraf uitgewerkte Klantwaardemodel. Met dank aan de hulp van Marion van Wezel, Proceschef zijn al onze teksten meegelezen en de opbouw van de website gescreend.  Zij heeft dit gedaan op de computer, IPad en Smartphone. Een grote klus, maar zo waardevol.

De start van een nieuw begin!

Nu wij live zijn, gaan wij verder bouwen. We zijn onwijs, onwijs dankbaar voor de partners (onze klanten, collega’s) waar wij nu mee samenwerken. Intern hebben wij nog zoveel plannen. Als je mij, Anita kent, is stilzitten geen optie en gaat mijn hoofd altijd weer een stap verder. We gaan onze plannen in de praktijk verder uitwerken. Dat wij in 2021 heel veel mooie nieuwe samenwerking mogen aangaan. Een waanzinnig begin is gemaakt in 2020.

Voor 2021 hebben wij ook voor onze content gave plannen op stapel staan. Met Corine Feenstra, CoPro Multimedia zijn de eerste stappen gezet. We houden je graag op de hoogte!