Ondersteuning bij je Webcare en Social Media tijdens Corona?

SOS Social & webcare

Je bedrijf heeft op dit moment andere prioriteiten, waardoor de social media mogelijk stil komt te liggen. Continuïteit van je bedrijf  staat voorop, dus misschien heb je nu niet de capaciteit om aandacht te besteden aan social media. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan webcare, het beantwoorden van klantvragen via social media is juist in deze tijd enorm belangrijk. Wij gaan graag aan de slag om je hierbij te ondersteunen.

 

Ja, net zoals veel bedrijven kampen wij op dit moment met een uitval van ons werk. Wij bieden voor veel bedrijven de ondersteuning van een ‘luxe goed’. Met alle respect, dat is nu niet een basisvoorziening die je altijd nodig hebt. Normaal gesproken brengt onze dienstverlening zeker extra aandacht voor je bedrijf en extra sales. Wat ons betreft gaat het nu echter om de basisvoorzieningen, namelijk mensen helpen, ondersteunen en elkaar door deze crisis heen helpen. 

 

Wij zijn van mening dat wij onze tijd, energie en kennis beter in kunnen zetten om de bedrijven om ons heen te assisteren. Niet omdat het moet, maar omdat wij mensen zijn die ons steentje bij willen dragen aan deze situatie.

 

In onderstaande timeline vertellen we je graag hoe we aan de slag gaan.

 

  •  
  •  
  •  
  •  

Waar kunnen wij direct bij helpen:

× Kunnen wij je ergens mee helpen?