Is je klantenservice onderbezet door Corona?

SOS Telefoon & e-mail

Is je klantenservice onderbezet en kan de telefoon op sommige momenten niet worden beantwoord? Stapelt de hoeveelheid onbeantwoorde mails zich op?  Wij gaan graag aan de slag om je hierbij te ondersteunen. Denk hierbij aan het beantwoorden van de telefoon als boodschappenservice. Zo ervaren klanten/relaties dat ze worden gehoord en kunnen we fungeren als prioriteitenfilter richting je organisatie. Ook de nog niet beantwoorde mails kunnen wij beantwoorden. 

 

Wij gaan er allemaal vanuit dat als wij een maand verder zijn, wij heel anders naar deze situatie kijken, maar tot die tijd willen wij de handen uit de mouwen steken. En zijn wij er voor de bedrijven die dit nodig hebben.

Ja, net zoals veel bedrijven kampen wij op dit moment met een uitval van ons werk. Wij bieden voor veel bedrijven de ondersteuning van een ‘luxe goed’. Met alle respect, dat is nu niet een basisvoorziening die je altijd nodig hebt. In normale dagen brengt onze dienstverlening zeker extra aandacht voor je bedrijf en extra sales, maar wat ons betreft gaat het nu om de basisvoorzieningen. Daarom willen wij mensen helpen, ondersteunen en elkaar door deze crisis heen helpen. 

 

Wij zijn van mening dat wij onze tijd, energie en kennis beter in kunnen zetten om de bedrijven om ons heen te assisteren. Niet omdat het moet, maar omdat wij mensen zijn die ons steentje bij willen dragen aan deze situatie.

 

In onderstaande timeline vertellen we je graag hoe we aan de slag gaan.

 

  •  
  •  
  •  
  •  

Waar kunnen wij direct bij helpen:

× Kunnen wij je ergens mee helpen?