Het maken van de juiste keuze als het aankomt op doelstellingen, doelgroepen en kanalen is niet makkelijk. Laat campagnes op elkaar aansluiten met een aanpak die staat als een huis en waar je zelf de regie over hebt!
“Ik wil graag doelgericht werken maar het lukt niet goed om de juiste doelstellingen te formuleren en werkbaar te maken. Ik geloof wel dat doelgerichter werken mij en ons bedrijf verder helpt”.
Al jaren verzorg ik mijn werk als marketeer met veel plezier. Sinds afgelopen jaar wil onze organisatie meer online marketing in haar bedrijfsvoering integreren. Ik weet dat dit een goede stap is, maar door de waan van de dag kom ik er niet aan toe om mij er in te verdiepen. Ik vind het ook best spannend.
Online zichtbaarheid en vindbaarheid is essentieel om je klant optimaal te bereiken, maar hoe ga ik voor het beste resultaat? Hoe kom ik tot een juiste inzet van de marketingbudgetten? Online marketing is breed inzetbaar, meetbaar en financieel beheersbaar, maar ik ben van mening dat online succes start met een heldere marketingstrategie.
Gelukkig heb ik samen met Rik en Anita van Prosos een helder en realistisch plan van aanpak opgesteld. We begonnen met een strategiesessie waarbij we al onze input hebben gestructureerd. Wij bespreken wekelijks de campagnes, dashboards, de opgestelde contentplanning en -creatie, dat houdt mij bij de les.