CONTACTSTRATEGIE

Events & Beurzen

EVENTS

CONTACTSTRATEGIE BEURZEN & EVENTS

Hoe leg je contact met je (potentiële) doelgroep rondom een beurs of event?

“Met deze training ontwikkel je stap voor stap een contactstrategie voor je beurs of event. De 7 modules die Prosos aanbiedt zijn een onwijze steun in de rug om praktisch en resultaatgericht aan de slag te gaan. Het heeft mij geholpen in de stap van denken naar doen”.

Naast inzichten over het optimaliseren van de aanwezigheid op de beurs, ontdekten wij dat beurs- of event deelname vaak te kort door de bocht wordt ingezet. De opluchting is groot als de stand is ontworpen en het aanbod tijdens het event of de beurs is bepaald. Dan begint het pas! Door samen met jou de beurs- of event deelname in kaart te brengen en daar een contactstrategie omheen te ontwikkelen, maken wij het rendement van de enorme investering in beurs- of event deelname tastbaar. Wil je begeleid worden in de contactstrategie (vooraf, tijdens en na de beurs) dan assisteren wij je graag.

WIL JE WETEN WAT EEN CONTACTSTRATEGIE JOU KAN BRENGEN TIJDENS JE VOLGENDE BEURSDEELNAME?

Plan een kennismakingsgesprek.

STAPPENPLAN CONTACTSTRATEGIE

Praktisch en doelgericht aan de slag.

DOELGROEP(EN)

Bepaal wie je doelgroepen (klantsegmenten) zijn. Maak een onderscheid tussen bestaande klanten en prospects.

DOELSTELLING(EN)

Een goede doelstelling is belangrijk, zinvol en bevat voldoende ambitie.

BOODSCHAP

Wat wil je communiceren, voor welk moment tijdens de beurs of het event?

MIDDELEN, MEDIA en PLANNING

Op basis van de doelgroepen, doelstellingen en de bijbehorende berichtgeving is er een planning opgesteld.

ORGANISATIE

Er samen voor willen gaan is enorm belangrijk. Denk aan commitment tussen de betrokken afdelingen (standpersoneel etc).

FINANCIEN

Als er duidelijke doelstelling is vastgesteld, salesdoelstelling of aantal te behalen bezoekers etc. dan kan er een begroting opgesteld worden en kan er gestart worden!

MONITORING EN EVALUATIE

Stel een contentplanning op om de inzet gestructureerd in te blijven zetten vooraf, tijdens de deelname. Wij elkaar op de inzet en op de planning. Meten = weten zowel online als offline (weet wat me je meet!)