PRAKTIJK CENTRUM BOMEN (PCbomen)
Praktijk Centrum Bomen is een klant van het eerste uur, we zijn dan ook zeker trots op deze samenwerking. Tijdens de hele corona tijd dachten zij aan ons door in mogelijkheden te denken waar wij wél bij konden assisteren ook toen er geen trainingen gegeven werden. Wij zijn dankbaar voor ons partnerschap🙏. Prosos heeft door de jaren heen de huisstijl, website en social media-uitingen ontworpen en in beheer. Daarnaast verzorgen wij de gehele contactstrategie tijdens events: denk hierbij aan het plannen, verwerken van aanmeldingen en het opmaken en versturen van uitnodigingen.
Marketingstrategie
Online marketing
Creatie
Events
Betrokken collega’s: allen
Jaar: 2013-heden
ONZE INZET

Wekelijks stemmen wij de inzet met elkaar af en wij hebben gemiddeld een keer per kwartaal een meeting waarin wij nieuwe ontwikkelingen en innovaties met elkaar bespreken en aan laten sluiten op de overall doelstellingen: verhogen van de omzet, groei van merkbekendheid, klantbehoud en klantervaring. Uiteraard zijn hier SMART-doelstelingen voor opgesteld. We bepalen dan met elkaar hoe wij met marketing en sales dit kunnen ondersteunen.
Website
De website die wij hebben gerealiseerd voor Praktijk Centrum Bomen zorgt ervoor dat de cursisten zich snel en gemakkelijk kunnen aanmelden voor een training of opleiding van Praktijk Centrum Bomen. Ook zijn wij betrokken bij de keuzes die gemaakt worden voor de cursistenadministratie.
Online marketing
De online aanwezigheid van Praktijk Centrum Bomen is tot stand gekomen door het inzetten van social media. Het creëren van content in woord en (bewegend) beeld voor de social mediakanalen, zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube, heeft ervoor gezorgd dat de doelgroep een goed beeld krijgt van de verschillende cursussen en trainingen die Praktijk Centrum Bomen aanbiedt.
Creatie
Voor de traditionele uitingen verzorgen wij tekst en beeld. Denk hierbij aan de opmaak van verschillende flyers, folders en banners. Uiteraard laten wij de offline uitingen aansluiten bij de online communicatie voor een sterke, herkenbare bedrijfsuitstraling.
- Samenwerking
-
Wekelijks stemmen wij de inzet met elkaar af en wij hebben gemiddeld een keer per kwartaal een meeting waarin wij nieuwe ontwikkelingen en innovaties met elkaar bespreken en aan laten sluiten op de overall doelstellingen: verhogen van de omzet, groei van merkbekendheid, klantbehoud en klantervaring. Uiteraard zijn hier SMART-doelstelingen voor opgesteld. We bepalen dan met elkaar hoe wij met marketing en sales dit kunnen ondersteunen.
- Inzet
-
Website
De website die wij hebben gerealiseerd voor Praktijk Centrum Bomen zorgt ervoor dat de cursisten zich snel en gemakkelijk kunnen aanmelden voor een training of opleiding van Praktijk Centrum Bomen. Ook zijn wij betrokken bij de keuzes die gemaakt worden voor de cursistenadministratie.
Online marketing
De online aanwezigheid van Praktijk Centrum Bomen is tot stand gekomen door het inzetten van social media. Het creëren van content in woord en (bewegend) beeld voor de social mediakanalen, zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube, heeft ervoor gezorgd dat de doelgroep een goed beeld krijgt van de verschillende cursussen en trainingen die Praktijk Centrum Bomen aanbiedt.Creatie
Voor de traditionele uitingen verzorgen wij tekst en beeld. Denk hierbij aan de opmaak van verschillende flyers, folders en banners. Uiteraard laten wij de offline uitingen aansluiten bij de online communicatie voor een sterke, herkenbare bedrijfsuitstraling.