VERGROOT JE KLANTWAARDE

Marketingstrategie

STRATEGIE

VERGROOT JE KLANTWAARDE

Klantwaarde als basis voor je klant,
Hoe zet je het klantwaardemodel in?

Het is een dagelijks terugkerende vraag. Wie is je klant, Wat heeft die nodig en waarom ben jij degene die het allerbeste antwoord of product heeft? Oftewel, welke waarde lever jij aan je klant? Voor veel bedrijven een van de moeilijkste maar ook meest essentiële vragen. Leer het klantwaardemodel (waardepropositie) gebruiken en werk aan de optimale aansluiting op jouw klant.

Met deze workshop, en door het invullen van het model, breng je jouw klant en jouw product dichter bij elkaar. Ook krijg je inzicht in de manier waarop je jouw klant het beste kunt aanspreken. Zo worden je sales en marketing een stuk effectiever!

Het hebben van de juiste woorden en toon zijn de basis en de kern van je marketing. Woorden die vertellen hoe en waarom je jouw klant helpt en die ervoor zorgen dat je je doelen bereikt. Het klantwaardemodel helpt je deze woorden te vinden en je klant beter te leren kennen. Met de workshop “Klantwaarde als basis voor je verhaal” leer je jouw klant beter kennen en rang jij je marketing naar een volgend level.

WIL JIJ OOK IN HET HOOFD VAN JE KLANT KRUIPEN?

Vraag het GRATIS stappenplan aan!

Onze partners aan het woord

Een uitdaging om elke dag samen met jou te werken aan de verbetering van groei!

Stappenplan klantwaardemodel

Praktisch en doelgericht aan de slag

DOELGROEP

Bepaal met welke doelgroep en klantpersona je aan de slag gaat. Voor wie wil je de klantwaarde onderzoeken?

KLANTTAKEN

Welke taak heeft jouw klant? Welk verlangen probeert hij/zij te vervullen?

PIJN

Welke pijn heeft jouw klant? Waarom lukt het jouw klant niet zijn/haar taken te vervullen?

VOORDELEN

Wat verwacht jouw klant van jou? Wat is er minimaal nodig en wanneer overtref je de verwachtingen?

PIJNSTILLERS

Wat kan je doen om de klant van zijn/haar pijn af te helpen.